Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-08 22:57:22 följande:

Hur vet du att det inte är han?
    Någon jäkla koll har jag väl efter över 10 år ihop... :-P
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:46:28 följande:

Först lite smärta Skrikandes, sen lite hårda tag {#emotions_dlg.djavulsk}  innan det mjuka och avkopplande Drömmer

Hmmm.. Utveckla gärna!
  • Anonym (cocacola)
    Niklas2k skrev 2012-03-08 23:02:55 följande:
    Det låter väldigt obehagligt. Blockera?

Avvaktar lite, han vet ju lixom redan vem jag är. Kan hända att han är en helt vanlig kille med kass uttrycksförmåga också, frågade vem han var och han kanske svarar på det. Vill just nu veta vem f-n det är! Så jag vet om det är något att bekymra sig om eller inte (troligtvis inte gissar jag men vill helst känna mig lite säkrare på det).
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 23:05:14 följande:
    Men konstiga saker kan hända vid en separation... jag vet själv...
    Jo, jo... visst! och han kanske får för sig att jäklas. Trodde faktiskt att kk killen var han, men denna kille uttrycker sig helt annorlunda, skriver, stavar osv. Så jag är väl 99% säker på att det inte är han. Men får väl analysera mera ändå (någon har ju fått mig att fundera på saken, denne någon får nog ta och komma hit och få mig på andra tankar...) Kan man se hur länge någon varit medlem på hp?
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 23:13:09 följande:
    Bindvävsmassagen kan oftast upplevas som smärtsam. Sen får du en massage som går på djupet och det kan kännas som hårda tag. Efter det är man värd en skön avslappnande massage, för att få igång oxytocin-produktionen...

Du cocacola... Det är inte så att du är starchild eller jonazid, som bara vill lura ut mig någonstans och sedan rövknulla mig. Jag vet att det dessutom finns någon annan här på fl som vill mig ont.

Den sortens smärta lät inte helt fel, och absolut inte resten heller... Efter massagen då?

Nix, jag är varken starchild eller jonazid. Saknar nödvändig kroppsdel för att rövknulla dig. Vill dig heller inget ont... Är däremot jäkligt nyfiken på att höra vad mer du kan tänkas hitta på!  
  • Anonym (cocacola)
    Niklas2k skrev 2012-03-08 23:18:51 följande:
    Okej, ja, det låter ju inte som någon höjdare direkt.
    Nej, inte riktigt. Är dock troligtvis helt oskyldigt men det känns obehagligt att inte veta vem det är.
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 23:23:09 följande:

Har du varit inne på min profil och kollat vem jag är?

Det tror jag inte. Tanken har dock slagit mig. Inte riktigt säker på att jag vill veta hur gammal du är dock :-P Klurar nu för fullt om jag faktiskt kikat in någon gång.
    Glädje58 skrev 2012-03-08 23:24:59 följande:

Alltså, vad är det för personlighet han har, om han kan få dig att känna en sån olust och obehag. Vilken kille...
    Grejen är väl att jag inte kan pejla in just det alt. ha rätt i att det är en säkert trevlig men inte allt för smart kille med kass uttrycksförmåga. Är dock väldigt osäker på hur han är, om han är sån som han verkar... Alldeles för mycket frågetecken.
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 23:36:11 följande:

Gå in och kolla, sen kan vi avsluta detta innan jag behöver HLR på rikigt Flört

kram Solig

He, he... Tror du att du kommer att behöva anstränga dig? Undrar vad det beror på!

Kram
  • Anonym (cocacola)
    NatalieH skrev 2012-03-08 23:32:02 följande:
    Ligger i sängen och har det bra
    Ska väl försöka sova lite kanske!

Sov så gott!  

God natt! Borde också sova men kan inte. Men sov så gott!
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-03-09 00:10:07 följande:
    Get a room. Eller sköt det i inboxen. Vill du fiska efter sådana explicita detaljer så finns det bättre forum att ta det på..

Det var ju du som ville ha utförlig rapport!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!