Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-08 21:17:54 följande:
    Legacy, gillar du vin?

Få se här, du frågar Legacy om hon gillar vin men dissar oljan med mig? Hmm... Vad var det för fel på mig då? Eller orkade du inte läsa ikapp?
  • Anonym (cocacola)
    Heidi1 skrev 2012-03-08 21:37:13 följande:
    Nu har du nog snurrat ihop allt, jag har vaxat benen ikväll Jag ska inte på dejt imorgon
    Nej, det var ju Madida.. Sån går det när man läser snabbt. Fast hon kanske också har ont, vad vet jag? och vi har inte sett än om du ska på dejt imorgon - du verkar ju redo i vilket fall
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 21:43:15 följande:

Gillar du CocaCola?  Flört

Det kan ju hända, men lite trevligare kan vi väl ha det?
  • Anonym (cocacola)
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 20:15:03 följande:
    Jobba? Trodde du skulle hit och ta matolja med dig! Fast protokollförandet kanske var åt Smecker så han får rapport om vad vi pysslat med

Ifall glädje inte ids leta....
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 21:47:15 följande:

Jag fick en känsla av att du hade så det räckte med händer som oljar in dig Flört

Jag fick en känsla av att du skulle göra det bättre....
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 21:54:00 följande:
    Tål du nötter?

Beror på vilket sorts nötter, har lite svårt för den typ man hittar på hp men annars tå jag nog de flesta. Hur så?
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-03-08 21:52:06 följande:
    Jag ska jobba i Luleå och Helsingfors med, vadfan inga fler distansgrejjer!

Du ska med andra ord hitta en trevlig prick som bor i Göteborg, Stockholm, Luleå och Helsingfors och som har ett schema som passar ihop med ditt. Kan bli en aning knepigt känner jag, men ingenting är omöjligt!
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:01:13 följande:
    Då plockar jag fram min fina mandelolja... tillsätter lite rose otto (kostar över en kvarts miljon litern) samt lite bergamotte tror jag. Mmmmm sen kommer du att dofta som en rosenträdgård och känna dig vacker som en ros Glad

När kan du komma??? 
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:10:52 följande:
    Det här är fan inte klokt, för två dagar sen hade vi 20.000 inlägg här och redan nu har det tillkommit tusen till. Den här tråden börjar bli beroendeframkallande och tidskrävande. Vad tusan göra?...

Kom hit istället, vi kan nog hitta på annat att göra...
  • Anonym (cocacola)

Det behöver ju inte bli en engångsgrej lixom Dessutom har jag för mig att någon nämde att han gillar 3-dygns dejter...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!