Inlägg från: Anonym (cocacola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cocacola)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-08 17:16:59 följande:

Nej för tusan, jag tänker slicka rent de kvinnor som har brottats och efter matchen nu är helt utslagna. Men, tänk på att chokladen inte innehåller spår av nötter.

Kommer tänka på en grej.... visst borde det stå på alla dejtingsajter att den kan innehålla spår av nötter Skrattande

Spår av nötter, asgarvar! Stämmer så bra så!

Varför fick förresten jag brottas i olja och ni andra i choklad? Vill ju också brottas i choklad. Osäker på det där med renslickandet dock, men eftersom jag vinner och den som vinner vad luder nr 1 så ok då!    
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 17:59:19 följande:

Vår analys av din hud kom fram till att olja var bäst för dig

Jaså, ok då. Man kan nog ha rätt kul insmord i olja också... He, he...
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-03-08 18:31:52 följande:

nätdejting i ett nötskal:

Jag e sambo och söker spänning i vardagen och du ser lockande ut;) Ps Jag är i Gbg en vecka i månaden i jobbet i och bor då på hotell.   

Åhhh… hotell wow. Verkligen. Och sambo. VIlket jävla kap.

Nämen, vilken guldklimp! Vill du ha fler så fick jag ju nyss mejl från en kille med sambo och barn som ville bli min kk. :-P
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-03-08 18:34:05 följande:

Med andra ord, nästa gång du spelar på triss får du ett inbetalningskort?

Herrejisses! Var får du allt ifrån? :-P
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-08 18:42:37 följande:
    Samma här. Fick även förfrågningar av upptagna FB vänner när jag precis blev singel haha . Tror dom jag är en slampa eller;))
    Kan ju bli riktigt spännande det här, har nyss ändrat fb status. Hur tänker folk egentligen????
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-03-08 18:49:46 följande:

Akta så.. nej det är för lätt, som att trycka in den i vidöppet mål.

Det skulle jag inte vara alldeles säker på om jag var du.
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-03-08 18:57:18 följande:
    den här har barn han med! Är det samma

Tyvärr inte, olika delar av landet. Är dock jäkligt glad att ingen av mina vänner har sambo i den åldern, men synd om stackarn som har.
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-03-08 19:06:10 följande:
    Helsingborg är detta puckot från!

Inte samma, den andra stackarn bor ju i samma kommun som mig så jag tänker inte avsljöa vart. Förresten får jag lov att säga att jag f-n inte riktigt gillar när det är killar i samma kommun som skriver och som inte har bild. Kan ju för f-n veta vem det är redan! Fast å andra sidan vill jag gärna se bild på den jag mejlar med ändå.
  • Anonym (cocacola)
    Glädje58 skrev 2012-03-08 18:55:37 följande:
    Men vart finns alla kk-kvinnor? Är det VM som gäller då?

De finns nog de också, (vet iaf ett par som haft kk men har inte frpgat alla mina vänner ha, ha) Fast de som vill ha lär ju inte direkt behöva leta länge så de syns väl inte direkt.
  • Anonym (cocacola)
    Smecker skrev 2012-03-08 19:25:46 följande:
    Med olja? Ahem..

Jajjamen, fast det vore ju värt ett försök kanske. Undrar just om jag har någon olja hemma? Borde ju finnas... Fast du har ju redan díssat mig så jag får väl testa med någon annan. :-P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!