Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Jag har bara dejtat killar från andra städer. Inte ens killar jag hittat på krogen har varit härifrån utan lyckas vara på besök från Sthlm och dyl.

• Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-08 19:46:53 följande:
    Vanilla: jag är uppvuxen i Sundbyholm. Född -76.

Aha, jag är uppvuxen i Västerås men har bott här 10år i sommar men ett litet avdrag för mina 8månader i Skövde Är 82a. Bor du i sunbyholm nu med?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-10 11:44:17 följande:
    Jag tror jag måste tänka, min jobbplan kan nog visa sig bli farlig. Skit oxå..

Vad har du för jobbplan?
  • Vanilla ice queen

Jag har ett bra krograggsknep om man inte endast tänker sig ett ons Man går fram till killen med en penna och säger "Du, jag tar aldrig hem killar från krogen på ons, men nu har jag lite svårt att släppa ögonen från dig och tänkte att du kanske kan sms/ringa mig"  och så skriver man sitt nummer på hans arm Eller så kan man ju småhångla lite på krogen och köra samma variant med" jag tar inte hem ONS..." Smidigt och så bokar man en seriös nykter dejt när han ringer istället för att vakna upp bakfull med honom.

Jag är dock bara sådär kaxig efter två glas vin. Det finns en kille som jobbar på avdelningen under min som jag väldigt gärna skulle vilja ge mitt nummer till men vågar faktigst inte det...   

• Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-10 21:09:55 följande:
    Tack för alla tummar!

Håller givetvis också tummen Solig
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-10 22:21:50 följande:
    Skrev lite med en kille och rätt så snart så kommer frågan om jag är kåt ofta? 
    Vad tusan är det med killar egentligen? ånt är det väl ingen som frågar någon man träffar irl efter fem minuter så varför gör man det på nätet?  

Det är nog enkelt att skriva oanständigheter bakom skärmen Kolla bara här på FL, hur många knäppa människor finns dte inte här när man läser i trådarna? Hahaha känns inte som jag träffat någon sådan irl (ja ok några) och typ hälften av alla tjejer på forumet verkar vara neurotiska kontrollfreaks som tycker det är otrohet om maken typ skulle sitta på samma toastol som en annan tjej (ok en liiiiten överdrift från min sida kanske) men har läst massor med sånna där trådar som "Min man gjorde ditten och datten (helt normala saker) är det otrohet"? och sen står det svar "Japp" Jepp" "Ja jag skulle inte tycka det är OK"  osv. Ok nu har jag snöat in på dessa trådar bara för att det riktigt kryper i min ryggrad av irritation när jag läser dem hahaha.
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-10 20:52:49 följande:
    Ja efter några glas så vågar man det mestaFlört
    Det är ju svårare att få nobben om det är någon man vet att man springer på titt som tätt men jag vet att du vågar om du väl bestämmer digGlad

Jo jag gör ju det tyvärr, vågar alltså men ska ligga lite lågt med tanke på att jag känner att jag gjort mitt på jobbet på det området. Men känner jag att jag absolut vill gå ut med honom så går jag ner och lägger en lapp i hans fack Ok det är inte så modigt men ändå
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-10 23:24:08 följande:
    Ja det skadar väl inte att ta det lugnt på jobbet en periodGlad
    Och jo även en lapp i facket är modigt, du outar ju ditt intresse för honom och det är det inte alla som vågar. 

Jag kände rent spontant att det var lite mesigt med lapp i facket men det är vad jag vågar typ. Fast egentligen är det ju dumt för efteråt så kommer man ju gå och ha ångest om lappen kommit fram, om han läst den och varför han ev inte skulle svara haha. Så smartast är att ge honom en lapp med nummer personligen fast det är jag faktigst inte helt säker på att jag vågar dock. Fast som sagt, hålla mig lite cool på jobbet ett tag är nog en bra ide
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!