Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Celibat = en sällsynt rotfrukt som kan smaka beskt om den inte kokas. Undvik...

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-15 21:49:26 följande:
    Hej allihopa ville bara säga att jag lever, laddar inföör helgen, är sjukt trött efter den här veckan så jag ska sova nu. Får söta sms i alla fall från J, det går framåt på ett bra sätt. Jag känner saknad, det är bra då är det rätt. Sen vet man ju inte hur det blir men det känns bra just nu.Nej nu hopp i säng för mig, jag somnar snart sittande!KRAM på er alla!   
    Kram Legacy, sov gott nu Solig

Så härligt att läsa vad du känner för J just nu Solig
  • Glädje58

Jaha, vaknar som vanligt mitt i natten och kan inte somna om...

Och det här fl, det är så jävla segt när man ska posta ett inlägg. Vad är syftet med det? Att man ska hinna läsa reklamen?

Nu är mitt hp-konto aktivt igen. Men det kommer inte att bli ett kollande tre gånger om dagen för att se om någon har besökt min sida. Kanske en gång i veckan.

Jag känner absolut inget sug efter att träffa någon nu, det är stendött rent känslomässigt. Känner att jag vill komma i form och känna mig tillfreds med mig själv först. 

Det finns dock en som jag träffar ibland i tvättstugan som jag har lust att fråga om hon är singel. Höra med henne om hon är sugen på lite hootchy kootchy mama ding dong.

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-16 09:03:51 följande:
    Backuperna körs troligen nattetid, därav segheten.
    Är det så med människans hjärna också? Fast den körs på morgonen...
  • Glädje58

Jag har börjat med mac, och jag kan ju säga att jag inte är så van vid den maskinen. Blir rätt så mycket fel och hittar inte det som jag söker. Låter det förvirrat?...

• Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-03-16 12:07:11 följande:
    ...godmorgon..
    stiger in på din sidan och tittar runt...

...jag tycker det hör till allmän hyvs att när man läst ett 
    välskrivet brev ge ett svar åt något hål...

Ord och inga visor 

Undrar om han är likadan i ett förhållande när han skickar iväg ett sms till sin käraste Obestämd
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-16 12:33:13 följande:
    Fredag! Vilka ska på dejt ikväll? Skrattande
    Jag ska jobba på fredag och söndag. Men på lördag blir det speed dejting
  • Glädje58

Speeddejtingen blir på festen Glad

Sen skickade jag en inbjudan till mitt gamla ex om indiskt och bio på söndag. Men hon var tyvärr dålig. Men det innebär att hon vill träffa mig, för hon ville gärna ses ändå. Men jag tackade nej och sa att vi tar det en annan dag Glad

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-16 15:09:44 följande:
    Nu tycker jag det är förjävla dåligt drag i den här tråden hur är det med alla? Vad händer?
    Tyckte också att det kändes konstigt att se mitt senaste inlägg högst upp på sista sidan, postat kvällen innan. Och nu på förmiddagen så hade endast några få inlägg kommit sedan dess.

Jag mår rätt så bra faktiskt. Börjar kännas bättre och bättre när jag är på gymmet. Får en känsla av att jag är på g. Ge mig några månader till så kommer till och med jag att känna mig attraktiv Glad 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!