Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Celibat = en sällsynt rotfrukt som kan smaka beskt om den inte kokas. Undvik...
Celibat = en sällsynt rotfrukt som kan smaka beskt om den inte kokas. Undvik...

Jaha, vaknar som vanligt mitt i natten och kan inte somna om...
Och det här fl, det är så jävla segt när man ska posta ett inlägg. Vad är syftet med det? Att man ska hinna läsa reklamen?
Nu är mitt hp-konto aktivt igen. Men det kommer inte att bli ett kollande tre gånger om dagen för att se om någon har besökt min sida. Kanske en gång i veckan.
Jag känner absolut inget sug efter att träffa någon nu, det är stendött rent känslomässigt. Känner att jag vill komma i form och känna mig tillfreds med mig själv först.
Det finns dock en som jag träffar ibland i tvättstugan som jag har lust att fråga om hon är singel. Höra med henne om hon är sugen på lite hootchy kootchy mama ding dong.
Nu blir det att försöka sova lite till... 
Jag har börjat med mac, och jag kan ju säga att jag inte är så van vid den maskinen. Blir rätt så mycket fel och hittar inte det som jag söker. Låter det förvirrat?...
...jag tycker det hör till allmän hyvs att när man läst ett
välskrivet brev ge ett svar åt något hål...

Speeddejtingen blir på festen 
Sen skickade jag en inbjudan till mitt gamla ex om indiskt och bio på söndag. Men hon var tyvärr dålig. Men det innebär att hon vill träffa mig, för hon ville gärna ses ändå. Men jag tackade nej och sa att vi tar det en annan dag