Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-16 16:09:10 följande:
    Jag funderar skapt på att återgå till mitt gamla vanliga singelliv igen och skita i allt vad dejting heter.
    Jag är en evig singel helt enkelt för jag mår inte bra av det här. Mådde så himla bra innan jag började bry mej om detta med att ev. försöka träffa nån.

Så då får jag säga "Hejdå" till er, vill ni mej nåt så får ni skicka pm så kan vi kanske bli vänner på fb eller nåt istället    
    Men så har jag också känt i perioder. Sen efter ett tag så börjar man kolla lite på dejtingsajter. Det är ju denna känsla av besvikelse som trycker ner en. Man blir nedstämd. Så har jag känt mig fram och tillbaka hela vintern. Men nu skiter jag i att dejta för att hitta en partner. Det kommer när det kommer.

Jag ser till att hålla mig i form och göra roliga saker. Dock saknar jag en kk. Det kändes så lyxigt när du härom kvällen sa att du tänkte åka till ditt kk. Fan, så vill jag också ha det. 
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-16 13:30:57 följande:
    Åh så spännande!!
    Hoppas ni får till nån dejt snart  
    Då blir det en kompisdejt Glad
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-16 16:27:55 följande:
    Jag känner mej så misslyckad Jag vill inte gå och vara ledsen hela tiden.
    Jo för jag tillför inget på den längre
    Men jag har inte heller varit aktiv på hp på en tid. Jag kände också som du att då är det ingen idé att hänga här. Men det gick som det gick, går ju inte att från er haha.... Skrattande

Nätdejting är skit, piss och spya. Men man kan ju alltid hoppas att man träffa någon i verkligheten.

Snälla, stanna kvar Hjärta 
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-16 16:27:55 följande:
    Jag känner mej så misslyckad Jag vill inte gå och vara ledsen hela tiden.
    Du gör helt rätt i att strunta i nätdejtingen. Och nu ska du stanna kvar så du kan bli glad igen Solig
  • Glädje58

Natalie, du ska veta att du kommer bli saknad i tråden av oss. Men jag förstår att du gör helt rätt i att lämna sajterna just nu. Du är så himla välkommen tillbaka när du känner för det.

kram Solig 

• Glädje58

Tänk på dig själv nu Natalie, gör det som du mår bra av. Jag gjorde själv samma sak som du gör nu. Och det var precis det jag behövde.

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-16 17:51:49 följande:
    Jag säger skål med ett glas champagne för att fira lite i förtid jag då fast hälften hamnade visst på golvet och mattan när jag hällde upp oups

SKål kära du Glad   Det gäller att skaka flaskan ordentligt innan du öppnar, annars kan det rinna ut lite grann
  • Glädje58

Hej anonym Glad

En liten detalj bara innan, snälla, välj en bokstav eller siffra i ditt namn, även om du vill vara anonym. Det är så jobbigt när det är flera olika personer som har samma namn Solig

Anonym skrev 2012-03-17 13:56:28 följande:
    Ett litet problem har uppstått...
    Då måste jag fråga dig, vad är problemet?   Jag har en känsla av att du målar upp ett eventuellt problem innan det ens har uppstått.
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-17 14:15:35 följande:
    Happ, dejten ikväll avbokade. Suger ju. Rynkar på näsan

Blir till att använda dagen till att städa istället, för att bli kvitt lite frustration... Skrikandes
    Vad tråkigt, fick du reda på orsaken? Rynkar på näsan  Men du, jag tror att det finns en stol ledigt i kväll Flört
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-17 14:20:55 följande:
    Han skrev att "vi inte kommer att matcha". Happ, där ser man... Aldrig träffats ju. Obestämd

Hade inte Götet varit så jäkla långt bort hade inget kunnat hålla mig från festen!
    Och det kom han på nu? Obestämd

Nästa fest kan bli nära dig nästa gång Flört   Kanske i ditt vardagsrum haha...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!