Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 19:42:29 följande:
    Ok, mitt namn säger vad? Flört
    Hmm...du är en mjuk typ. Lite lagom sådär....men du kan ha en sida som är lite extra "spicy"
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 19:37:42 följande:
    Haha, jag skulle iaf bli intresserad av vilken person som vågar sticka ut sådar och messa och fråga..
    Det verkar du ensam om. Hittills har jag bara fått ett ynka "hejhej"   =)
  • Lilly11
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-01 20:01:25 följande:
    tänk positivt, ett hej hej är bättre än inget:) haha
    Man kan ju även analysera det första mejlet. Ett hejhej tyder på en blyg kille som vill att tjejen ska vara den drivande, konverserade partnern. Eller?
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-01 19:38:51 följande:
    haha jag är ju en av de där hopplösa fallen så jag räknar inte med att det blir nåt men hoppas kan man ju ;--)

Fick meddelande i dag om att han ev skulle ta en paus från HP så han kunde ägna sig helt åt mig hmm känns lite sådär då vi inte ens setts än :o
    Samtidigt så vet jag själv att man kan bli väldigt kär på "avstånd"...svårt att veta...
    Från ett hopplöst fall till ett annat....

Lite jobbigt när man misstänker desperation. Man vill ju vara speciell. Men vem vet. Han kanske är helt odesperat, på tok för kräsen och har fallit som en fura för dig.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-01 19:54:10 följande:
    Haha Skrattande, menar du namnet man fått av föräldrarna eller artistnamnet?
    På artistnamnet....för det har man själv valt. Lite samma teori som hundar och hundägare. Man väljer något som påminner om en själv.
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 20:04:20 följande:
    Jag har ju inte hittat dig...fast nu vet jag ju om det så nu funkar det ju inte... Skrattande

Man kanske måste börja med att vara på samma sajt btw.. 
    Näpp, du är diskvalificerad som försökskanin.....=)
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 20:13:12 följande:
    Men är det inte irriterande när man får ett 'Hej' som mess...grrrr

Kan inte låta bli att vara ironisk, skriver 'hej, hej' tillbaka och ursäktar mig för att vara långrandig eller ngt liknande.. 
    haha.....den var bra...själv skriver jag bara hejhej tillbaka och tror att de själv ska fatta.
  • Lilly11

Märks det att jag är rastlös, känner mig ensam och uppmärksamhetstörstig? Jag hugger ju på allt här =)

Sanningen är att jag är sårad och ledsen och försöker hantera det?

• Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 20:24:38 följande:
    Tror mitt problem är att jag är för 'laid back', iaf på dejtingsajten. Är som sagt ny 'i branschen' och har väl märkt att det som alltid funkat irl inte funkar online... Samtidigt går det lite mot min natur att vara för 'på' på ett sätt som känns flåsigt och påklistrat...
    Och jag är lite mer aktiv än jag brukar vara - slänger ur mig det ena och det andra - för att jag för tillfället inte bryr mig. Vill inte träffa någon......än.

Jag har bestämt mig för att ta mitt liv och mina önskningar i egna händer och inte vara beroende av någon annan. Det jag vill är att få barn även om jag måste göra det på egen hand. Ganska skönt att slippa känna att man måste hitta nån. Håller till på dejtingsajter för att få lite uppmärksamhet och hålla en liten, liten dörr öppen. För jag vill ju inte vara ensam resten av livet.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-01 20:32:44 följande:
    Satan, där blev man tagen med byxorna nere. Kommer aldrig avslöja vad min hund heter i vart fall.
    =) Men kom igen då....vad heter den?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!