Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2011-11-02 00:39:28 följande:
    Får fundera lite, kollade runt och folk verkar på tok för normala för mig. Lägger upp värsta tonårs bilder med U-ring. Ska man lägga upp en bild på sin mage där eller Tungan ute Känns lite patetiskt.
    På tok för normala....låter onormalt. Akta dig hahhaha
  • Lilly11

Nää....börjar det bli dags att ge kudden lite kärlek nu.....jag gör så. Godnatt!!

• Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-02 09:25:55 följande:
    Visst låter det komplicerat, och detta redan nu i de  fasen då man ska vara lite wild and crazy och nykär typ. Vilket jag faktiskt var tills han bavckade hundratrettiofemelvatusen steg.

Fick sms precis där han fortfarande konsekvent skriver puss. Lustigt för det är något jag reagerat på att oj, skriver man puss efter bara ett par dejter men han har gjort det sen dess så... jaja. haha

SHIT kan någon servera mig en schysst kille på silverfat? Han får gärna vara snygg med men det är fan oviktigt bara han har en vacker personlighet och gillar mig massor     
    Jag beställer en likadan!!!
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-02 09:25:55 följande:
    Visst låter det komplicerat, och detta redan nu i de  fasen då man ska vara lite wild and crazy och nykär typ. Vilket jag faktiskt var tills han bavckade hundratrettiofemelvatusen steg.

Fick sms precis där han fortfarande konsekvent skriver puss. Lustigt för det är något jag reagerat på att oj, skriver man puss efter bara ett par dejter men han har gjort det sen dess så... jaja. haha

SHIT kan någon servera mig en schysst kille på silverfat? Han får gärna vara snygg med men det är fan oviktigt bara han har en vacker personlighet och gillar mig massor     
    Fundera på hur mycket av din värdefulla tid han är värd.
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-02 09:34:33 följande:
    Jag pratade med min senaste kontakt i går kväll i telefon. Han verkar trevlig och vi verkar tämligen ha samma mål med framtiden...
    Men jag reagerade på hans röst...haha, larvigt jag vet. Men den var så ljus Glad  Jag som tycker det är så mysigt med djupa, mörka mansstämmor...hehe, snacka om att ha konstiga prioriteringar va?

Fast jag kommer självklart inte att tacka nej till dejten som är planerad... som verkar bli av i morgon. 
    Känner igen det där. Jag dras till trevliga röster. Och vissa dialekter klarar jag bara inte av.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 11:05:16 följande:
    Du får prata med honom tidigt på morgonen, då brukar rösten bli rätt så mörk. Så är det för mig i alla fall. Kan dock säga att i går morse var det dock lite annorlunda. Det var skatteverket som ringde och väckte mig. Och rösten var allt annat än mörk och sexig på mig ...
    Skatteverket? Har du hamnat i klistret? =)
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-02 12:22:32 följande:
    Hej Lilly11 och välkommen in i tråden... har läst dina/era inlägg från igår kväll. Hoppas allt kommer att lösa sig för dig och att du snart kommer må som en prinsessa! 
    Åh, tack. Det behöver jag verkligen. Hoppas att du kommer att finna det som gör dig lycklig.
  • Lilly11
    ! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.
    Det låter så himla härligt. Hoppas allt går bra. Och behöver du inspiration till matinspiration så kan vi väl hjälpa dig. Eller hur?
  • Lilly11
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:54:41 följande:
    Tack!gulliga ni är ja det är en helt otrolig känsla har aldrig kännt så förut men jag känner mig sååå ringrostig på förhållande och allt vad det innebär.

Vill ju han ska känna sig välkommen och vill fixa god mat men fantasin är totalt borta!! 
    Hade du tänkt dig nåt lyxigare eller nåt enklare? Kanske han kan fixa nåt??? =)
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 16:58:59 följande:
    Inte riktigt så illa. Däremot så var jag lite sen med att lämna in deklarationen (För två veckor sedan :)

Det gällde vinstskatt på två fastigheter. Jag tog för givet att det var klappat och klart, så jag har festat upp en hel del pengar. När hon sedan sa att det inte såg ut som det var reglerat så försvann min mörka sexiga röst. Men det visade sig att mitt var klart och det var min exfru som inte hade betalat något.
    Typiskt ex.

Och apropa ex - stämmer det där om att man hettar om öronen så är det någon som pratar skit om en. Mina vanligtvis kalla öron är alldeles heta. ....eller nu när jag känner efter så är det högra hett och det vänstra kallt. Vad betyder det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!