Inlägg från: Anonym (HP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HP)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vi ska tydligden ses idag också blev det bestämt hastigt precis, han har varit och haft praktik i närheten av där jag bor och frågade om vi skulle ta en promenad och prata lite och det låter trevligt =)

• Anonym (HP)

Jag har lagt ner allt med han jag träffade förra veckan, det visade sig att han var (i mitt tycke) sjukligt svartsjuk och det är ett stort no-no för mig. Jag ställde en enkel fråga om vad han ansåg om att dejta andra samtidigt och då flippade han ut helt och menade på att jag var oseriös och en idiot för att jag frågade det. Han började mala på om att jag faktiskt var hans ägodel och att jag inte skulle tänka på andra. Suck. Då var det tack och hej för min del och jag bröt kontakten helt.

Hade en dejt med en annan kille från match igår och det var trevligt, vi gick på en promenad och sen satte vi oss på ett café och fikade. Sen såg vi en film och kramades och kysstes lite. Får väl se vad som händer, vi skulle höras idag.   

• Anonym (HP)
    Anonym (Sa) skrev 2011-09-25 10:17:24 följande:
    SA HAN seriöst det??? Gud vad vrickat!! Dom flesta som är så störda brukar ju faktiskt vara smarta nog att inte säga sånt riktigt rent ut.. skönt att han gjorde det, så att du fick veta med en gång och kunde avsluta innan han lyckats påverka dig mer negativt på nått vis.

Ja han sa det rent ut. Och att han tyckte att det var otrohet att bara  tänka på andra killar. Då såg jag till att avsluta det fortare än fort för jag målade upp ett scenario med svartsjuka och misshandel i framtiden.
  • Anonym (HP)
    Glädje58 skrev 2011-09-25 20:14:40 följande:
    Vad skönt att det finns sådana som du som sätter ner foten direkt vid kommentarer som han fällde.

Jag kände väl att det inte var någon mening med att fortsätta, det kändes som att det bara skulle bli värre då. Träffade ju en annan kille i lördags och det var trevligt men han är väldigt blyg måste jag säga, säger inte så mycket och det känns som att det är så han är hela tiden, inte bara när han träffar nya människor. Men jag ska ge det en chans och se vad som händer, vi träffades igår också och såg på tv och myste lite.
  • Anonym (HP)

Jag har en dejt nu idag vid 15, vi ska träffas och bowla tillsammans har vi tänkt =) Är faktiskt rätt nervös för vad han ska tycka om mig, han känns speciell på något sätt, vi har pratat i timmar på telefon och allt har klickat jättebra. NU är jag bara nervös för att han ska tycka att jag är ful. Typ.

• Anonym (HP)
    Jojjo841212 skrev 2011-10-01 11:21:50 följande:
    så tänkte jag med...."tänk om han tycker jag e ful osv"...sen tänkte jag "mäh!! Tänk om JAG tycker att HAN e ful då"

Han går säkert o oroar sej för samma sak :) klickar det på tele jättebra, så känns det som att det kommer att funka när man ses också..!!!
    Lycka till iaf!!! :D

Haha, ja man oroar sig ju.... fast vi har ju sett bilder på varandra och jag är nöjd med det jag ser på hans iaf =) Får väl se om han springer åt andra hållet när han ser mig. På telefon klickar det hur bra som helst, vi kan prata hur länge som helst.
  • Anonym (HP)

Dejten igår gick rätt bra tror jag, vi träffades inne i stan och bowlade och det var kul, jag blev faktiskt inte ens nervös för att träffa honom eftersom vi hade pratat så mycket innan och kände mig rätt trygg med det. Sen tog vi en kort promenad och stod och pratade, sen bestämde vi oss för att åka hem till mig och se på film och när vi satte oss i soffan tyckte han att jag skulle sitta i hans knä vilket jag gjorde. Sen satt vi och kramades till filmen och det var mysigt. Sen la vi oss i min säng och fortsatte att kramas till 23 på kvällen då han åkte hem.

Jag tycker om honom och han sa att han tycker om mig så vi får se vad det blir, hoppas ju att han vill ses igen, och det sa han att han ville men vi får se.  

• Anonym (HP)

Åh, jag blir så irriterad över hur osäker jag blir på mig själv efter en dejt. Börjar tänka att "varför skulle han tycka om mig?" osv. även fast han sa att han tycker om mig och vill träffas igen, att han tyckte att jag var söt och mysig och att det var trevligt i lördags.

• Anonym (HP)

Okej, det var som jag trodde, han jag träffade i lördags tyckte att vi var för olika och vi har brutit kontakten, det känns tråkigt eftersom jag tyckte om honom men så är det ibland. Det är väl bara att börja om igen antar jag..... suck...

• Anonym (HP)

Har en ny dejt inbokad på lördag kväll nu, pratade med en kille från HP först på mail igår och sen på telefon och det känns helt okej, får väl se hur det blir.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!