Inlägg från: Anonym (HP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HP)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kan tillägga att jag hade ett mindre bra samtal idag med en annan kille från HP som jag inte kommer att träffa även fast han vill. Det enda han pratade om på telefon var att han minsann hade en BMW och att hans släkt och kompisar uppe i Norrland var skitimponerade av men att här i Stockholm var det bara turkar som kör i såna. Sen trivdes han minsann inte alls i Södertälje där han bor för det var citat: " För mycket jävla utlänningar" där. Jag avslutade samtalet rätt fort och vi kommer inte att prata mer.

• Anonym (HP)

Det ska bli kul att gå på dejt ikväll med han som jag har pratat med från HP, han ska komma till min kommun och vi ska gå på en promenad eller nåt, får se eftersom det inte blir förrens vid 19.30. 

Blev btw kallad för jävla idiot av en annan kille som jag mailade lite med igår, jag kan läsa mail via min mobil men inte svara på dem. Mailade honom igår morse som svar på hans mail och sen fick jag 3-4 till mail av honom under dagen som jag kunde läsa via mobilen. När jag kom hem hade han skickat ett till mail där det stod att jag var en idiot som inte svarar på mail och att det är jättedålig stil osv. Gör man verkligen så efter bara en dag utan svar på mail?   

• Anonym (HP)

Usch nu börjar jag bli nervös, det är mindre än 1 timme tills jag ska träffa en kille och gå en promenad, hoppas att vi hittar någon upplyst gångväg, känns ju egentligen lite sent att träffas halv åtta men det får väl bli så.

• Anonym (HP)
    lillangel skrev 2011-10-08 19:08:55 följande:
    ehh okej,skulle aldrig jag göra men aja :-S hoppas du har med dig tårgas och spray. hör av dig när du är tillbaka.

Nä jag vet, det var lite dumt men det gick bra. Vi gick på en promenad ca en timme och sen såg vi en film och han stannade över natten.
  • Anonym (HP)
    lillangel skrev 2011-10-09 16:39:02 följande:
    men hur fan vågar du sova med en främling? ni tar stora risker ni... tur att de gick bra.. och hoppas de kan bli nåt bra
    Det kändes inte som något problem, det låter kanske dumt men jag kände mig väldigt trygg med honom, vi hade pratat en hel del innan men jag vet att det är dumt ändå, som tur är gick det bra. Nu har jag alltid som vana att berätta för en av mina bästa killkompisar ifall jag ska träffa någon och ifall jag inte hör av mig samma kväll/dag så har det hänt något.

Om du tycker att det var en stor risk ska jag berätta om något skitdumt jag gjorde när jag var 18. Jag hade pratat med en kille från lunarstorm och vi bestämde oss för att träffas. Han tyckte att jag skulle åka upp till honom i Sveg från Stockholm där jag bor och stanna över helgen. Han var 10 år äldre än mig men jag tyckte att det kan jag väl göra så jag köpte en tågbiljett och åkte till honom. Till mina föräldrar sa jag att jag skulle sova över hos en kompis så i fall något hade hänt så skulle ingen vetat var jag var eller vem jag skulle träffa.
  • Anonym (HP)

Fick ett sms igår att han hade haft det jättetrevligt och att han såg fram emot nästa gång vi ses så det känns ju positivt iaf, får se vad det blir av det här.

• Anonym (HP)

Ska träffa han som jag träffade i lördags imorgon efter jobbet, hoppas att det blir trevligt =)

• Anonym (HP)

Jag tror jag ska bli nunna istället för att lägga ner tid på internetdejting. Killen jag träffade förra helgen och i torsdags var trevlig som person men har.....väldigt starka böjelser när det kommer till sex och det är såna saker som jag inte kan tänka mig att ställa upp på. Någonsin.

• Anonym (HP)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-15 16:28:20 följande:
    Du behöver väl inte bli nunna bara för att en kille har starka böjelser... det är ju bara att inte träffa honom då ju Flört

Jo det är ju sant Börjar bara tröttna lite på dejting nu, vill hitta den rätte nu..... Har varit på 4 dejter på lite mer än en månad nu och det är ju trevligt men man vill ju hitta han med stort H.
  • Anonym (HP)

Okej mina framtidsplaner som nunna har redan havererat Pratade med en kille idag som jag har mailat med fram och tillbaka på hp på telefon ikväll. Mailen i sig har varit rätt intetsägande och jag måste erkänna att jag ringde mest för att jag inte hittade någon bra ursäkt för att låta bli när han frågade om vi skulle prata i telefon.

Men jag blev väldigt positivt överraskad, vi pratade i 1,5 timmar och det var väldigt trevligt och vi ska träffas på fredag efter jag har slutat jobba. Ska ses inne i stan och äta lite tror jag, har iaf bestämt en sak och det är att ifall det klickar så ska jag inte ha sex på första dejten igen, det har jag testat och vill inte göra om. Igen. Blir på sin höjd kyssar om man känner att det känns rätt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!