Inlägg från: Anonym (hp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HP)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Okej, nu är jag hemma igen utan att ha blivit yxmördad eller liknande Har haft en helt underbar helg med mannen jag träffade, det känns som att vi har känt varandra hela livet och att vi är gjorda för varandra. Jag kände mig trygg med honom från sekund ett och vi kramades länge på tågstationen, sen åkte vi hem till honom och såg på film, myste, pratade, åt middag osv.

Hade lite svårt att somna på natten bara, tror jag sov i 2 timmar totalt, har svårt att sova med nya personer, det tar ett tag att vänja sig =) 

Vi har redan börjat prata om hur det ska bli i framtiden, att han förmodligen flyttar till stockholm nästa år osv. Det låter kanske knäppt men vi älskar varandra redan, vi har connectat på ett sånt djupt plan att det känns helt otroligt.  

• Anonym (HP)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-06 17:21:47 följande:
    Anonym (HP) skrev 2011-11-06 17:04:27 följande:
    Okej, nu är jag hemma igen utan att ha blivit yxmördad eller liknande Har haft en helt underbar helg med mannen jag träffade, det känns som att vi har känt varandra hela livet och att vi är gjorda för varandra. Jag kände mig trygg med honom från sekund ett och vi kramades länge på tågstationen, sen åkte vi hem till honom och såg på film, myste, pratade, åt middag osv.

Hade lite svårt att somna på natten bara, tror jag sov i 2 timmar totalt, har svårt att sova med nya personer, det tar ett tag att vänja sig =) 

Vi har redan börjat prata om hur det ska bli i framtiden, att han förmodligen flyttar till stockholm nästa år osv. Det låter kanske knäppt men vi älskar varandra redan, vi har connectat på ett sånt djupt plan att det känns helt otroligt.  
    Jisses vad det går framåt här!
    Hur länge har ni pratat online med dessa personer innan??

jag ska på dejt antingen i morgon eller på onsdag..troligtvis på onsdag. Det ska bli spännande. Denna person växer i mina ögon hela tiden, online..vilket jag vet inte alls är samma sak som i verkligheten! Det återstår att se. Ännu har han inget negativt i mina ögon förutom inte min "stil" på utseende men det växer också ju mer jag märker av honom som person.

Jag har också kommit mer och mer ifrån mitt ex och har inga känslor kvar vilket också underlättar antar jag.
    Vi har pratat varje dag i ca 3 veckor på telefon i 1-3 timmar varje dag och skickat massvis med sms om dagarna. Var inte ens ett dugg nervös för att älska med honom utan var helt lugn och kunde koncentrera mig på att njuta, känner mig helt lugn och avslappnad med honom. 
  • Anonym (HP)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-06 17:30:36 följande:
    är det en person som fallit dig i smaken på alla sätt och vis? sättet? utseendet? värderingar? mm eller är det nåt som växt för din del?
    Är ni lika gamla eller?
    Nej vi är inte lika gamla, han är 38 och jag är 25 men det är inget som stör oss. Ja han har fallit mig i smaken på alla sätt och vis, det känns bara helt underbart. 
    Glädje58 skrev 2011-11-06 19:51:16 följande:
    Anonym (HP) skrev 2011-11-06 17:24:01 följande:
     känner mig helt lugn och avslappnad med honom. 
    Åh vad härligt HP :)   Precis så skulle jag vilja ha det.... Grattis, och välkommen tillbaka  :)
    Tack så mycket =) 
  • Anonym (HP)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-06 20:40:55 följande:
    ni som bjuder hem nån första gången. hur vågar ni det?
    ringer ni nån kompis innan så de vet att ni har nån "ny" hemma hos eller eller hur gör ni?
    När jag åkte till Malmö nu i helgen så visste mitt ex om det och vi pratade under resan och hade kommit överens om att jag skulle höra av mig när jag kom fram och hade träffat honom, senare på kvällen och när jag satt på tåget hem dagen efter. Ifall jag inte skulle gjort det skulle han veta att något hade hänt osv. 
  • Anonym (HP)

Får kanske besök på fredag-lördag av mannen jag träffade i helgen, hoppas det iaf =) Vi tog bort våra konton på HP igår och det känns bra..... Det kanske låter knäppt men vi är redan tillsammans och pratar om en framtid tillsammans. 

• Anonym (HP)

Ikväll kommer mannen från Malmö som jag träffade förra helgen hem till mig. Det ska bli jättekul att ses igen, har saknat varandra och nu får vi iaf lite mer än ett dygn tillsammans. Han jobbar på söndag morgon så han måste åka nattbussen hem på lördag men vi får sova en natt tillsammans. 

• Anonym (HP)

Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 

• Anonym (HP)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 16:02:50 följande:
    lycka till
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 15:55:37 följande:
    Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 
    vad härligt hoppas allt kommer gå bra
    Tack =) Det ska bli mysigt att träffas igen, vi ska julpynta i hans hus och sen bara ta det lugnt, se på film, gå på promenader, åka runt med hans bil, kramas och mysa, njuta av att vara tillsammans =) 
  • Anonym (HP)

Hur tänker ni kring åldersskillnad? Jag märker ju att folk på stan/tunnelbanan osv tittar på oss när vi står och kramas eller kysser varandra, och ja det är stor åldersskillnad (jag 25 och han 50)

• Anonym (HP)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 20:36:27 följande:
    Ja det är ju ovanligt och folk reagerar ju på ovanligt. Ibland tyvärr negativt men följ ditt hjärta och skit i andra det är det bästa rådet jag kan ge
    Jo jag märker ju att folk tittar men det spelar egentligen ingen roll. Det jag var orolig för var vad mina föräldrar skulle säga men de var otroligt vidsynta. Jag sa att jag hade träffat en underbar man som jag har blivit tillsammans med och vill ge det en chans att funka och att de skulle ge honom en chans vilket de har lovat att göra  

Han är helt underbar och är allt jag någonsin har velat ha hos en partner, han får mig att känna mig trygg, älskad, är väldigt attraherad av honom både sexuellt och emotionellt, han är min själsfrände. Allt är så självklart med honom, vi pratar om framtiden och att under nästa år så kommer han att flytta upp till mig osv, det låter kanske konstigt och naivt men det känns bara rätt. 
  • Anonym (hp)

Hej!

Ser att tråden är gammal men det spelar ingen roll tycker jag.

Tjej, 23år, inga barn, aldrig haft ett stadigt förhållande då jag enbart varit ute efter intima möten och slippa allt omkring tvåsamhet.

Dejtar på hp, brukar bli en första dejt på fik eller dylikt, sedan beror det ju på karlarnas sida också.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!