Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-19 16:04:06 följande:
    Men du vet inget om kvaliteten på deras relationer
    Nä, jag vet. Men ändå! Jag har ju inte ens kommit i närheten liksom.. men får tänka att deras förhållanden är skit.
    I och för sig så har jag lite närmare insikt i två av dessa hjärtan i alla fall och där verkar allt vara bra!

Ville bara ventilera min frustration lite så nu känns det lite bättre, tack  
  • Night sky
    Bubsan skrev 2012-02-19 16:20:19 följande:
    Det e så sant, jag har ett par vänner som ändrar status på FB varannanvecka ungefär, ibland varannan månad, spelar ingen roll man säger till dem att ta det lite lugnare, för statusen där verkar va viktigast o ändra på
    Ibland kan det faktiskt vara så såklart. Men dessa statusar är inte på folk som har ändrat sin status hela tiden.
  • Night sky
    Bubsan skrev 2012-02-19 16:44:26 följande:
    Okej, så då har de en rätt säker relation, som egentligen inte är så ny, utan redan inarbetad så nästa steg var att ändra status Då kom det inte som en chock iallafall.
    Två av dem var inga chocker. Men de andra två vet jag faktiskt inte så mycket om.
    Fast det här hade ju inte så mycket med dem att göra egentligen utan med mig och att jag också vill nån dag kunna ändra på min status Rynkar på näsan 
  • Night sky

Kan ni upplysta människor här i tråden hjälpa mig med en sak. Fick ett meddelande där jag bara rakt upp och ner fick frågan om jag är intresserad av "k9" 
    Vad är det? Låter iof som nåt jag inte vill veta vad det är dock när man får frågan från en 23-åring på Hp...
    Men jag tänker inte svara honom och fråga iallafall  

• Night sky
    Niklas2k skrev 2012-02-19 18:37:27 följande:
    och mer direkt så är det hundar som har ett yrke såsom ledarhundar, polishundar och vakthundar.
    Nu säger man inte K9 i Sverige dock men det är mycket vanligt i USA. En polishund i USA är en K9. :)
    Hmm okej.. så hans fråga är om jag är intresserad av hundar.. typ "arbetande" hundar? jaja.. mycket ska man höra  
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-19 18:38:04 följande:
    Googlade på k9 sex och ångrar mig, fick upp djursex
    Uuuuhhhh.. hoppas det inte var nåt sånt han syftade på! Förvånad
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-19 18:43:51 följande:
    Verkar som han gillar att doppa sej med tanke på namnet som han har på hp 
    Haha.. precis!
    Not my cup of tea!  
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-02-19 18:56:19 följande:
    Vad skulle man annars tro om det var en kille som mailade från Hp?
    Jag hade ju inte heller nån aning om vad det skulle betyda. Men min första tanke var ju att det kan väl inte vara helt rumsrent i alla fall.
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-02-19 19:00:01 följande:
    Det beror ju på hunden i fråga. MOHAHAHAH
    Hahaha  
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-02-19 19:30:34 följande:
    Det där med K9, det är inte bara doggy style han är ute efter Obestämd
    Kan vara så.. vi är inte så säkra eftersom vi inte frågan källan! :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!