Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

haha... ja eller hur?
    Fast NatalieH kanske är mer sugen att testa 23-åringen än mig.. hon hade också fått förfrågan!  

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-02-19 19:46:43 följande:
    Vad lustigt att det är två kvinnor som har fått exakt samma mejl. Vad är oddsen liksom... Tungan ute
    Oddsen är nog ganska stora då vi inte bor så där jättelångt ifrån varandra och när den här 23-åringen troligtvis bombar alla han kommer åt med detta meddelande
  • Night sky
    ulfsas skrev 2012-02-19 21:32:30 följande:
    Har en annan fundering om/när man träffar en ny tjej så vad har ni för funderingar ang hur långt bort den nya dejten bor.
    I min verklighet så kan jag inte resa så långt så att ens inleda en ny relation som ligger timmar bort i resväg nästan redan går bort i planeringsstadiet.

Eller tänker jag fel?

Lätt att skriva fel med ddessa smartphones med autospell. 
    Jag funderar också mycket på det där. Just idag hittade jag ett intressant objekt i Gävle och nu har vi "pratat" hela kvällen.
    Fast Gävle - Stockholm är ju inte det värsta avståndet.. och ingen av oss har några barn att ta hänsyn till så då känner jag att det är absolut värt att prata vidare iallafall. 
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-19 21:49:11 följande:
    Då kan ni flytta till Uppsala det är en bra stad
    Ja absolut. Jag har bott i Uppsala så flyttar gärna dit igen!
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-19 21:54:16 följande:
    Åh perfekt, då kan vi ha lite skoj när du får lite "egentid" om nåt år
    Haha.. ja absolut, men nu ska vi absolut inte ta ut nåt i förtid
  • Night sky
    takida skrev 2012-02-19 19:59:16 följande:
    Vi har bara dejtat sen runt jul, så inte särskilt länge egentligen. Men länge för att vara migFlört
    Och det känns väldigt seriöst från båda hållGlad
    Grattis vad kul skulle jag ju säga.. höll nästan på att missa det!
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-19 22:08:18 följande:
    Haha oj förlåt, är lite snabb på kanske
    Gillar nya vänner  
    Nä, nya vänner kan man inte få för fort Kommer gärna förbi Uppsala och fikar och snackar lite skit
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-19 22:16:45 följande:
    Åh så trevligt
    Skickat ett PM till dig!
  • Night sky
    gröna hönan skrev 2012-02-21 08:02:00 följande:
    Haft en aktiv morgon på pannkakan... Svarade på ett mail, och direkt ramlar det in två nya, från två helt nya personer! Då var jag ju tvungen att kolla in dem och svara på deras mail också så nu får vi se... Gissar på minst en dejt innan veckan är slut!
    Heja...kör hårt! Vad kul. Lycka till! Hoppas de är riktigt intressanta också
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!