Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2012-02-17 10:28:49 följande:
    Tack!! 
    Jag är lite sprallig vet ej varför eller så har jag för mycket ipren i kroppen haha..
    Men det är så skönt o prata lite med andra killar nu , jag trodde jag skulle tappat hoppet efter sista nedslaget men faktiskt inte.. o vet nu också vad som passar mig och inte.. man lär sig av misstagen.. klyscha men ack så sant..

Visst är det välbehövligt!!
    Jag trodde jag också skulle ha tappat hoppet efter senaste bakslaget angående killar. Men nu sitter jag här och är lite pirrig i magen inför min andra dejt ikväll..
    Och jag hoppas jag har lärt mig nåt av mina misstag nu och att det går bättre den här gången

• Night sky

Jag tror jag har kommit på att jag är för naiv när det gäller killar jag dejtar. Jag tror alldeles för mycket gott om dem. Men nu vet jag ju att de är manipulativa svin och ska behandla dem där efter! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Night sky
    Smecker skrev 2012-02-17 11:52:14 följande:
    Lycka till med det!
    Haha.. kan behövas om jag känner mig själv... så tack eller nåt!
    Legacy skrev 2012-02-17 11:53:20 följande:
    Det finns bra killar därute, döm inte ut alla
    Nej, jag har inte dömt ut alla... än. Om jag hade gjort det hade jag slutat att gå på dejter... men jag har lite hopp kvar på manssläktet! 
    Men jag ska försöka vara lite mindre naiv och vara på min vakt lite mer... får se hur kvällens dejt avlöper!?

Och Hej på er alla nya som tillkommit tråden den sista tiden! Välkomna! Skål

Och.. wiiiihoooo det är FREDAG igen!
  • Night sky
    Madida skrev 2012-02-17 14:28:34 följande:
    Vi borde kanske ta en fika och analysera varandra
    Gärna.. men du envisas ju med att bo så där lååååååångt bort/ner i landet

Men insikten att jag är för naiv som du säkert läste lite längre upp.. är nog en anledning till att det bara blir fel för mig hela tiden  Går på allt liksom hehe
  • Night sky

Åh snart dyker dejten upp... nu ska vi se hur detta går!?
    Lite nervös faktiskt... fast mest över maten, tänk om han inte gillar vad jag lagat!? Det gäller att lägga fokus på nåt annat än killen i sig  

• Night sky

Goddag!

Killen åt maten jag lagat, tog till och med påfyllning och han levde hela kvällen så maten funkade. Det blev italienska köttbullar i tomatsås och färsk pasta och sallad.

Han kom med blommor (jag som tycker det är lite jobbigt att få blommor, blev lite generad) och en flaska rött.
    Så ja, kvällen var trevlig. 

Men ni? Finns det typ några kontrollfrågor eller nåt slags beteende eller såvidare som man kan kontrollera dejten med så man får reda på vad han är ute efter egentligen. Det får ju liksom inte vara för uppenbart, för de kan ju ljuga de små liven!  

Och en fråga till dig takida.. hur gör du för att hitta de killarna som vill mer?  

• Night sky
    Smecker skrev 2012-02-18 12:46:45 följande:
    Men självklart finns det kontrollfrågor. Den bästa är:

Vad är du ute efter med mig? Knulla mig eller vill du något mer?

Sen kollar du reaktionen noga. Blir de nervösa och säger att nej absolut inte bara knulla, så är de dåliga lögnare och vill bara knulla. Blir de inte nervösa och säger att självklart vill de något mer, så är de riktigt bra lögnare och vill bara knulla.
    Jaja.. jag får väl inse att alla killar bara vill knulla och inte kombinera det med nåt förhållande.

Men tack för ditt djuplodande svar, då vet jag... eller rättare sagt bara fått det bekräftat igen!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-02-18 13:00:34 följande:
    Tjafs, du känner igen ironi när det streakar framför dig och gör helikoptern.

Äh.. nu skiter jag i det här och drar till Uppsala istället! 
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-18 13:43:15 följande:
    Åh ska du hälsa på mej?
    Det hade varit trevligt Uppsala är finfint... men satan vilket väder, gick typ i 70km/h på E4:an
    Jaja.. hemma nu iallafall och nu blir det slöa i soffan. 
  • Night sky
    takida skrev 2012-02-18 16:24:07 följande:
    Nu är ju jag en av de i tråden som dejtat allra mest så kanske inte så konstigt att jag hittat en hel hög med killar som vill mer. Men överlag tror jag jag drar till mig såna där perfekta svärmorsdrömmar till killar, fråga mig inte varför för jag har ingen aningObestämd
    Du kan få hjälpa mig också att hitta nån svärmorsdröm
    Jag har då dejtat många, många.. men okej ska erkänna att jag har nog hittat en och annan svärmorsdröm också.. men då har jag inte varit riktigt nöjd och det har inte blivit nåt mer.... så jag vet ju iof inte om det är nån svärmorsdröm jag vill ha egentligen? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!