• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 22:30:39 följande:
    Vi måste dra på kryss. Ska kolla upp det så fort jag har tid
    Jaaaaaaa, fixa fixaSkrattande
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-27 13:10:07 följande:
    Takida: låter bra! Om vad?
    Night sky skrev 2012-06-27 16:16:30 följande:
    Vad? vad?
    Att jag kanske ska omvärdera lite. Jag förespråkar och praktiserar ju om att man ska vara rak med vad man känner och vart man står. Men inser ju att när killarna är svårfångade så ja då blir jag ju intresserad som ni vet. Så jag själv kanske ska börja vara lite mer svårflörtad? Fat då är ju risken kanske stor att allt bara rinner ut i sanden iaf. 
    Så, nje jag tar kanske tillbaka det där med insikt. 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-27 17:14:21 följande:
    Men kära Takida, är inte eftertankens kranka blekhet och tillvarons nyansskiftningar i grått och ibland rött det som det hela går ut på? Solig
    Kan man få en översättning på det där, för jag hänger inte alls med på vad du menar.....
  • takida
    Midori skrev 2012-06-27 17:24:26 följande:
    Jag vill dö och flytta! NU! Hade ni sett storleken på SPINDELN i badrummet så hade ni förstått mig. Säg ett land utan spindlar. NU! Island?  Nätdejting och dejting och sånt må vara läskigt men om man jämför med spindel storlek som en volvo amazon så känns allt så jävla enkelt. Sen låg det en till i hallen. *dör*
    Ähh spindlar är väl ingen faraSkrattande
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-27 17:32:42 följande:
    Äh jag bara travesterade lite på Hamlet i ett försök att uppmuntra och säga att kvalen kring hur du skall göra eller inte göra är själva kärnan i det som håller oss vid liv Glad eller som Hamlet själv sa i slutet på tredje akten.....

"Så gör oss samvete till pultroner alla
    Så går beslutsamhetens friska hy I eftertankens kranka blekhet över,
    Och företag av märg och eftertryck
    Vid denna tanke slinta ur sin bana
    Och mista namnet handling. — Stilla, stilla!
    Den sköna Ofelia! — Nymf, i dina böner Slut alla mina synder in."

Känns ganska fräscht fast det är 412 år sedan det skrev tycker jag  Solig
    Hamlet är då inte min meolidiObestämd
    Chromakey skrev 2012-06-27 17:13:25 följande:
    Men håller intresset i sig efter åt då? Eller är det bara en självbekräftelse lek?
    Ja förhoppningsvis har man ju fallit så pladask att intressent då håller i, jag behöver nog mest bara komma förbi den där första tröskeln. 
    Exet var jag ju tillsammans med i tio år så visst kan jag hitta någon jag inte tröttnar på i första taget. Hoppet leverSkrattande
  • takida

Rent spontant så känns det som att kryssning i augusti är helt kört för min delRynkar på näsan 
    Men borde väl gå att omprioritera lite kanske! 

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-27 18:00:34 följande:
    Takida: Neeej varför?
    Jag som aldrig brukar vara uppbokad är det varje helg nu ett tag framöver känns det som. Men planerna går väl alltid att ändraSkrattande
    För visst ska jag med! 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-27 18:27:14 följande:
    Lemonina: Ja visst låter det kul med kryssning

Är det fler än jag och MHB här i tråden som dansar?! Tänkte om man kollar kryssningar kan det ju vara kul om det är ngt bra band
    Med dansa menar du bugga eller? 
    Kan kanske inte påstå att jag kan men det är roligt i vart fallGlad
  • takida

Min son idag: mamma, när ska du hitta en kille egentligen? Ja men det är inte så lätt att bara hitta någon... Men du kan ju fråga chans? Ska jag fråga chans på en okänd kille, vart då? Ja på Ullared kanskeSkrattande
    Du vill ju träffa någon mamma, och om du gör det och vi flyttar ihop då får vi mer pengar över för då är man ju två som delar. 

Han är för go min lilla prinsHjärta 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!