Midori skrev 2012-06-25 20:48:11 följande:
Nu får jag skita i idiotförklaringen, men jag och en vän satte oss med J, en av hans vänner med. Så vi hade en väldigt givande pratstund. Jag skulle från börja bara hämta mina saker och min vän som jobbar i kriminalvärden följde med.I vilket fall, återfall. Han älskar mig jag honom. Han har en chans kvar det vet han själv men jag är beredd att brännas så hårt en gång till nu då, jag tror han vill.... nu testar vi att bo ihop i tre veckor i alla fall,
hårdtestning.Vi får väl se krasch and burn who knows. Vi har redan gått igenom sjuhelvetesgrejjer. Vi har inge tmer som kan hända oss nu hoppas vi båda. Okej men han är som en 14 åring i hjärnan men ändå....Jag älskar idiotfanskapet i alla fall. Nu bygger vi sakta. I mina ögon är han fruktansvärt vacker, jag har aldrig känt sån attraktion som till honom, sexet r fantastiskt, gärna när vi bråkar... och annars
med.En sista gång. Det är allt jag orkar men jag måste ju få tro på detta.SÅ skjut mig NIklas hade lkjutit mig om han sett detta.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, du vet var jag står i frågan. Vad som än händer så finns jag här