• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-25 18:35:37 följande:
    Jag trivs mycket bättre som brunett! Bytte från mitt naturligt blonda för 6 år sen och har varit mörkhårig sen dess!
    Min naturliga hårfärg är ingen hit, men jag gillar att vara rödhårigSkrattande har haft lila hår nån gång också det var bra ett tag, jag tröttnar fort, som vanligt... 
  • takida
    Midori skrev 2012-06-25 20:48:11 följande:
    Nu får jag skita i idiotförklaringen, men jag och en vän satte oss med J, en av hans vänner med. Så vi hade en väldigt givande pratstund. Jag skulle från börja bara hämta mina saker och min vän som jobbar i kriminalvärden följde med.I vilket fall, återfall. Han älskar mig jag honom. Han har en chans kvar det vet han själv men jag är beredd att brännas så hårt en gång till nu då, jag tror han vill.... nu testar vi att bo ihop i tre veckor i alla fall, hårdtestning.Vi får väl se krasch and burn who knows. Vi har redan gått igenom sjuhelvetesgrejjer. Vi har inge tmer som kan hända oss nu hoppas vi båda. Okej men han är som en 14 åring i hjärnan men ändå....Jag älskar idiotfanskapet i alla fall. Nu bygger vi sakta. I mina ögon är han fruktansvärt vacker, jag har aldrig känt sån attraktion som till honom, sexet r fantastiskt, gärna när vi bråkar... och annars med.En sista gång. Det är allt jag orkar men jag måste ju få tro på detta.SÅ skjut mig NIklas hade lkjutit mig om han sett detta.            
    Vet inte riktigt vad jag ska säga, du vet var jag står i frågan. Vad som än händer så finns jag här{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 21:30:04 följande:
    Dejt på torsdag Inte för att jag tror att det är en blivande pojkvännen men kul att hitta på ngt
    Snabbt jobbat brudenSkrattande
    Vem är den lycklige?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 21:36:34 följande:
    Takida: Det är stört. Ska Inboxa dig snart
    Stört:), det gillar viSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-25 22:04:34 följande:
    Tjohoo klarade min tentaSkrattande Detta måste firas!
    Grattis grattisSkrattande
    Fan va grym du är, så civilekonom på riktigt nu då? 
    Hur går det med jobb då? 
  • takida

Idag fick jag lite uppskattning av en kund. Du är så pigg och glad, vill du ha lite choklad frågade han:)
    Så jag fick en påse belgisk choklad han hade köpt. Visserligen en gammal gubbe men jag kände mig lite speciell en stund, tills jag kom ner på jorden igen. Han ger alla tjejerna i butiken choklad flera ggr i veckanSkrattande 
    Lite tragiskt faktiskt...  

• takida

Sen måste jag bara säga, solen lyser uteSolig så jag steker lite pannkakor så snart drar vi ner till stranden och fiskar lite krabbor:)

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 17:18:39 följande:
    Takida: Åhhh vad mysig att fiska!!! Varför varför bor inte du i samma stad som mig!!!
    Ja varför gör jag inte detRynkar på näsan vi hade haft så himla kul ihop!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 17:24:15 följande:
    Takida: Ja det hade vi banne mig haft och så skulle vi troligtvis haft en drös skitsnygga killar efter oss bara för att vi skulle vara för upptagna av allt roligt för att hinna med dem!!!
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 17:31:17 följande:
    Glädje: nope bro's before hoe's du vet...;)
    Ja grabbar har ju en tendens att intressera sig när man har för kul för att hinna med demSkrattande
    Fan va kul vi hade haft om du bodde här!
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-26 20:52:12 följande:
    Läget är upp och ner, det är väl en bra summering vad gäller mig iaf... Men kryssning i morgon, vem vet vad som händer?!
    På kryssningar går det vilt till har jag hörtSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!