• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 20:12:38 följande:
    Jag vill bli jagad=)). Tips??
    Jag vill ju gärna jaga så vet inte om jag har så mycket att komma med. Men det är väl bara att inte vara så het på gröten?!
  • takida

Om tre veckor ska jag typ in i klimakteriet, ser inte alls fram emot det nu mitt i sommaren. Sist blev jag så satans trött och det hoppas jag att jag inte blir denna gången när jag ska orka jobba hela dagarna med... 

Borde nog låta dejtandet ligga på is över sommaren, men det är ju sommar och det vill jag ju inte.
    Dessa dilemman...  

• takida
    Glädje58 skrev 2012-06-24 20:37:46 följande:
    Va? Förvånad
    På konstgjord väg
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-24 20:44:28 följande:
    Fy Takida låter trist men det är en bra sak du gör
    Tack{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-24 21:29:22 följande:
    Klimakteriet?! Obestämd 

Känner att jag missat en del här...

Hoppas alla mår bra och hade det super på midsommar! Det hade jag. Åkte och badade med en kille dagen efter midsommar och vi  var helt själva på stranden. Helt klart oförglömligt minne:)     
    Jag ska donera ägg, så då blir man först nerreglerad (typ klimakteriet)  och sen får man en jävla skjuts med hormoner. Man blir lite lätt obalanserad... 

Berätta mer om killen och badetFlört nåt att satsa på?
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 21:36:05 följande:
    Vad jag vill...? Mer entusiasm typ(!). Jag frågade rakt ut om han ville avbryta kontakten, (när jag själv fått vänta en vecka, och se då kom ett sms, men ett förslag på date. Sedan sa han att han borde vara snabbare (när jag förklarat hur jag ser på saker o ting). Är det ett gott tecken eller...=) Det är lite jobbigt för han är så .... artig. Men om jag var han, varför skulle man föreslå ett datum för träff om man egentligen inte vill fortsätta ses? det verkar ju konstigt - nej jag kanske ska tro på att han tycker jag är lite trevlig ...och söt =)
    Risken med att "spela spel" är ju att båda tror att den andra inte är intresserad och att det därför rinner ut i sanden. Men om han hörde av sig till dig med förslag om en dejt så torde han ju vara intresserad kan man tycka. 
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 21:48:08 följande:
    Ja, det kan ju bli tokigt liksom...=), om man inte svarar o håller på. Men om man verkligen inte vill, ja då är man ju bra mesig om man inte vågar låta bli att lägga ner, inte sant=). Tycker man det är kul att få lite sms, typ?
    Jag vill ju tro att om man verkligen är intresserad så ja då ligger man på lite mer. Men helt ointresserad verkar han ju inte vara. 
    Det är svårt som tusan.... 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 21:48:45 följande:
    heeeyy baaby hur mår du? Kyss
    charmören är igång igen ser jagFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-24 21:52:43 följande:
    Oj vad imponerande och stort gjort av dig. Hoppas allt går bra:)

Killen är mitt x som gjorde slut med mig. Kanske inte så jätte bra gjort av mig, men kommer nog alltid vara lite småkär i honom även om jag kan se oss med andra ögon nu. Det var han och jag igen för en dag och det var helt underbart. Jag åkte hem till mina föräldrars ställe på landet och på midsommar skickade jag honom ett sms och önskade honom trevlig midsommar mm. Då säger han att han är i en sommarstuga hela helgen precis runt hörnet. Vad är oddsen för det liksom? Ja ja så vi bestämde oss för att ses.   
    Tack{#emotions_dlg.flower}

Hmm, så med exet säger du, kom alla känslor upp till ytan nu igen då?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 21:54:20 följande:
    heeej hur mår hon? tänkt på dig idag Drömmer
    Hahaha, tänkt på mig? bara oanständiga tankar då vaFlört

Jag mår bara fint, hur mår han själv?
  • takida
    Night sky skrev 2012-06-24 21:56:12 följande:
    Jag har en liten OT fråga så här på kvällskvisten... det gäller msn.
    Är det nån mer som fått problem med att man blir utkastad hela tiden om och om igen när ni installerat den nyaste varianten  Windows Live Essentials 2011?

Jag har ominstallerat msn...funkar inte. Tänkte om det var antivirus eller brandvägg som krånglade med msn.. installerade om det... men det funkar ändå inte. Fortfarande samma problem.
    Jag blir helt galen på det här. Kan ju inte använda msn längre!!!!! Skrikandes 
    Jag kommer inte in alls på min msn längre men har ingen aning om vilken version jag har
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!