• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-24 23:09:24 följande:
    Hade mitt livs grymmaste hångel i veckan och den där hångelskalan satte griller i mitt huvud...
  • takida
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 23:16:06 följande:
    Ja, vänner- till slut gör jag f-n det. Tyckte i o f s jag var modig som frågade om han ville bryta.... men ok då=)
    Det är rätta takterGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-24 23:20:05 följande:
    Nja - kanske. Men av det jag kan minnas tror jag fan inte att det är så dumt... Gissar att ditt jävligt heta hångel även innehöll någon anna känsla kanske? Spekulerar bara... Oskyldig

Haha! Nice try! Jag har alltid rätt, typ... Flört  
    Vi har ju enbart setts för att hångla, inga känslor inblandat alls vet knappt något om honom. Första gången vi sågs så ja bara grymt hångel. Andra gången vi sågs så jäkligt hett hångel, men ja en känsla infann sig. En känsla som sa mer om honom än om mig. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-24 23:27:36 följande:
    Jag drar till Borlänge imorgon för lite fred och kärlek. Får försöka att fylla på mitt hångelförråd där helt enkelt.
    Åhh hälsa Borlänge från migGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 23:08:38 följande:
    ouffff! du e ju alltid sexig snyggo! skulle vilja slita av dig dom där myskläderna tror du passar bättre i naket Flört
    Tror gör man i kyrkanFlört
  • takida
    bullkleet skrev 2012-06-24 23:35:31 följande:
    hahahaha snygggo vad gör man hemma hos dig då? Flört
    Man ser till att ta reda på sakenFlört
  • takida

Cola, Vanilla: jag vet inte om känslan i sig var bra lr dålig men den var iaf positiv. Jag absolut inget att förlora på att lära känna honom mer men vet inte heller om det är det jag vill. Så jag ligger lågt och så får d bli dom d blir:)

• takida

Sitter på jobbet och har lite rast. Just idag är jag extra imponerad av mig själv, för jag är så jäkla grym;)

• takida

Sitter här och längtar tills vecka 29Skrattande
    Då får jag en vän på besök och då ska vi göra stan som vi gjorde på den gamla goda tiden, då lär killarna få passa sigFlört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!