• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-06-30 01:29:21 följande:
    Ja lära känna och ha roligt tillsammans i lugn och ro......... funkar inte så bra bland rastlösa själar som vill bli tagna med storm och känna massor direkt, typ folk på hp :(
    Mig tar man inte med storm och jag känner definitivt inte en massa direkt, tycker snarare att det är ni killar som backar för det där med lära känna i lugn och ro.. 
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 01:38:43 följande:
    Nej det behöver det inte göra, Men om man lurar den andra att tro att man vill mer så finns risken att man kan såra denne, Det var så jag uppfattade inlägget och original frågan. Men om båda har samma inställning så är det ju inget problem. 
    Fast helt ärligt om man raggar på krogen så är det väl ingen som har inställningen att det är kärlek som gäller? Det är ett ragg blir det mer så blir det om inte sa ja då blir det inte helt enkelt. Det innebär ju inte att man lurar den andre. 
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 01:45:04 följande:
    Nja, det är individer! Men är nog både fler killar och tjejer på nätet som vill gå snabbt fram. 
    Du har så rätt. 
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 01:50:10 följande:
    Det är här skon klämmer. Kommer jag in på värsta köttmarknadskrogen så kommer jag få noll napp eftersom det bara strålar om mig att jag letar något seriöst. Eller jo förresten nu minns jag plötsligt hemska saker, efter ett hångel på ett sådant ställe och jag hade värsta stalkern sen 
    Shit happens. 
    Men ärligt, börja dansa med en brud bara, känn av vibbarna sen kysser du henne. Flört
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 02:02:21 följande:
    Jag pausade HP för några dagar sen... Orkar inte just nu, känner jag...
    Man behöver en paus ibland, men bara så du vet det blir bättre{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 02:20:28 följande:
    Nu har jag en plan, ska hjälpa min syster flytta från gbg till sthlm i morgon och någon av hennes kompisar skulle komma och hjälpa till, och hon är nybliven och lite förvirrad singel. Dumbade killen för att se världen eller vad det var. Så kanske att man kan lyckas lura till sig en puss där. Fast vet inte hur hon ser ut än.
    Hade jag inte haft grabben hemma så hade ju vi kunnat hångla imorgon, sicken osis.. 
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 02:24:35 följande:
    Attan oxå Rynkar på näsan
    Eller hur, hade ju varit ett säkert kort annars.. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!