• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-06-30 22:25:24 följande:
    Nu har jag iallafall tagit mig ner till puben, jag är så satans öl sugen :) Och det är så förbannat varmt att man håller på att svettas bort.
    Är du på puben själv? 
    Det är något jag aldrig skulle göra då jag skulle känna mig helt bortkommen...
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 23:09:04 följande:
    Takida: Hahaha jag med skulle aldrig komma på tanken *feg*
    Kan ju visserligen stanna kvar själv om vännerna bestämmer sig för att gå hem tidigare än vad jag vill om man redan är på krogen, men då får jag allt vara bra rund under fötternaFlört
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 23:12:40 följande:
    Ja, nej inte jag heller normalt. Men det är roligare än att sitta hemma och böla. Sen kan jag väl iofs säga att jag är rätt ensam här också, jag personalen några 18 åringar och dom lokala elitsuparna.
    Jag tycker iaf att det är strongt gjortGlad
  • takida

Jag borde gå och lägga mig då sonen garanterat kommer vakna pigg och utvilad senast kl 6 imorgon med tanke på när han somnade. Men jag är ju aldrig trött på kvällarna längre...

• takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 23:32:55 följande:
    Jag har aldrig varit trött på kvällarna, men sedan jag började med lamictal så vaknar jag typ efter 2-3 timmar och är hur pigg som helst. Det var det skönaste med att vara i USA senast, fast det var innan jag åt alla piller... Att deras dygn stämde bättre med min biologiska klocka.
    Jag har alltid varit kvällstrött och morgonpigg men de sista åren har det blivit tvärtom konstigt nog.. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 23:35:53 följande:
    Takida: Samma här! Men inser att jag kommer ligga och stirra i taket i ett par timmar till om jag lägger mig nu. Fast det blir hårt i morgon bitti...
    Vad ska du göra i morgon då, jobba?
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 23:37:04 följande:
    Jag förstår inte varför det ska behöva vara så krångligt och var alla tjejer som faller mig i smaken och vice versa är. Just nu känns det som man har bäst chans på dom som är blind döva.
    Du är inte ensam om att känna så..
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 23:39:44 följande:
    Takida: Nää har barnen De vaknar tidigt.
    Aha, känner igen det där.. Min har alltid vaknat tidigt gärna innan kl 6 men nu får jag ofta sova till 8 och ibland till 9. Rena lyxenGlad
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 23:40:51 följande:
    Märkligt det brukar vara tvärtom, jag har iofs iallafall sedan jag var 16 varit kvällspigg. Vad jag saknar den tiden, allt jag brydde mig om var att utforska och lära mig allt om datorer. Nu skiter jag i allt än tjejer och jag är oduglig på det... Och det är så ironiskt eftersom jag lyckats då djävla bra med allt annat jag tagit mig an.
    Jag är inte som alla andraSkrattande
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 23:42:34 följande:
    Men du ser iallafall bra ut vilket borde underlätta en hel del. Jag har alltid blivit retad för hur jag ser ut osv.
    Trist att höra att du blivit retad för ditt utseende. Men vad du ska komma ihåg är att det är inget fel på ditt utseende av vad jag sett iaf. Vill barn retas så hittar de något att retas om och det betyder inte att det är något fel på i ditt fall utseendet, bara att barn och även vuxna kan vara elaka. Hittar de en öm punkt så kör de på det tyvärr. 
    Jag kanske inte är världsbäst på att formulera mig men jag hoppas du fattar vad jag menar. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!