Hej!
Kul tråd, hoppar in här jag med:) Är en tjej strax över 30 med en son på 2 år, separerade i våras. Har endast testat HP, haft 1 helt misslyckad date, herregud vilken slusk det var, en date som resulterat i vänskap, och nu en date ikväll :)
Vi har träffats en gång förut, vi båda kör hoj så vi möttes vid en mack, körde ett par timmar, fikade, körde lite till och stannade på McDonalds där vi satt drygt en timme...sen kramades vi och åkte hemåt var och en för sig.
10 minuter efter att jag kommit hem skickade han ett sms och undrade om vi skulle ses igen!!! Jippiii, det var drygt en vecka sen, vi har båda barn så vi var tvugna att fixa barnvakt båda två, men ikväll ska vi ses igen.
Är sådär superdupernervös, han har bjudit hem mig på middag :O Jag köpte en flaska vin och en chipspåse, har ingen aning om vad han tänker göra men tänkte att nånting vill jag ta med mig.
redan första gången vi träffades, när han klev av hojen och tog av sig hjälmen, var det sådär....wow...han ser riktigt bra ut...snygg...på alla sätt, helt underbara ögon :) det blev några lååånga ögonkast, allt kändes bra, vi kunde skratta och ha kul tillsammans även om vi båda var nervösa.
Sååå...nu är jag riktigt nervös. Han röker inte, men det gör jag. Har varit fast bestämd att sluta sedan länge, kanske dags nu. har inte sagt något till honom om det. Lämnar ciggen hemma ikväll.