• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)

Idag fick mitt sjävförtroende sig en liten boost:) Var iväg på ett möte där killen flörtade med mig! Eller kanske han inte gjorde men jag tolkade de så. Härligt med en oväntad vardagsflört!

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-29 14:25:50 följande:
    Hur gick det?
    Nu är jag hemma igen... 6 timmar senare från en lunch- promenad- fikadejt.

Jo, tack kan väl säga att det än så länge känns ganska så lyckat. Han såg ut som snygg-fotot och inte gubb-fotot.Skrattande Han var trevlig och rolig och det kändes som om vi hade lätt att umgås. Och han avslutade med att säga att han hoppades att vi skulle ses igen... vilket jag gärna gör om han fortfarande vill senare och inte ändrar sig på den punkten... så nu får vi bara avvakta och se....
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-29 18:07:29 följande:
    Idag fick mitt sjävförtroende sig en liten boost:) Var iväg på ett möte där killen flörtade med mig! Eller kanske han inte gjorde men jag tolkade de så. Härligt med en oväntad vardagsflört!
    Ja, sånt behövs verkligen i vardagen! Vad kul... är det nån som du flörtade/vill flörta tillbaka med då?! Glad
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 18:16:31 följande:
    Ja, sånt behövs verkligen i vardagen! Vad kul... är det nån som du flörtade/vill flörta tillbaka med då?! Glad
    Jag var bara mitt vanliga charmiga jag:) men kan inte påstå att jag flörtade tillbaks.. Han var mycket trevlig o charmig! En flört med honom hade ju inte vart helt fel:)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 18:14:29 följande:
    Nu är jag hemma igen... 6 timmar senare från en lunch- promenad- fikadejt.

Jo, tack kan väl säga att det än så länge känns ganska så lyckat. Han såg ut som snygg-fotot och inte gubb-fotot.Skrattande Han var trevlig och rolig och det kändes som om vi hade lätt att umgås. Och han avslutade med att säga att han hoppades att vi skulle ses igen... vilket jag gärna gör om han fortfarande vill senare och inte ändrar sig på den punkten... så nu får vi bara avvakta och se....
    Wow! Så härligt! Tänk om man fick den längden på lunch varje dag

Vad ska du avvakta och se? Men hänger inte med nån i 6 timmar för att man inte gillar personen. Ta nu ett initiativ, hör av dig och föreslå en andra dejt! Solig
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-29 22:27:01 följande:
    Wow! Så härligt! Tänk om man fick den längden på lunch varje dag

Vad ska du avvakta och se? Men hänger inte med nån i 6 timmar för att man inte gillar personen. Ta nu ett initiativ, hör av dig och föreslå en andra dejt! Solig
    Hehe.. jag menar att man får avvakta och se om det kan bli nåt eller inte. Inte att jag skulle avvakta med en andra dejt.
    Så det är fixat. Vi ska träffas i morgon eftermiddag.

Jag kan ju klargöra lite bättre med att säga att han har semester och jag är ledig eftersom jag ska jobba i helgen, därav kunde vi ha en längre lunchdate Glad 
  • Anonym (beginner)

Ja jisses så kul det är med nätdejting!

Jag har just nu tre potentiella på gång.

En i Stockholm, en i Norrtälje
    och sen en träff till från mina hemtrakter nu på lördag.
    Den senaste känns hetast just nu!

• Anonym (ny)

Har en ny dejt på g. Ev ska han komma förbi krogen i morgon. Det var hans förslag, vet inte om det är bra eller dåligt. Haha. Han kommer vara nykter, det kommer jag nog inte vara ;) Vill träffa någon nu!!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 23:10:56 följande:
    Hehe.. jag menar att man får avvakta och se om det kan bli nåt eller inte. Inte att jag skulle avvakta med en andra dejt.
    Så det är fixat. Vi ska träffas i morgon eftermiddag.

Jag kan ju klargöra lite bättre med att säga att han har semester och jag är ledig eftersom jag ska jobba i helgen, därav kunde vi ha en längre lunchdate Glad 
    Jaha! Ja då är jag nöjd igen

Jaså? Har ni bestämt vad ni ska hitta på nästa gång?
    Anonym (beginner) skrev 2011-09-30 06:09:12 följande:
    Ja jisses så kul det är med nätdejting!

Jag har just nu tre potentiella på gång.

En i Stockholm, en i Norrtälje
    och sen en träff till från mina hemtrakter nu på lördag.
    Den senaste känns hetast just nu!
    Kul! Du får uppdatera oss sen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!