Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-02 18:31:40 följande:
Aj, du verkar arg?!
Saken är den att det finns mindre attraktiva män som också beter sig som svin.
Och det finns nördar som är riktigt attraktiva. Så där är det nog mer du som generaliserar.
Sen tycker jag det är självklart att utseendet spelar roll. Jag måste ju vara fysiskt attraherad av en person. Det fantastiska är att vi alla har olika smak så den jag sållar bort faller någon annan perfekt i smaken.
Jag fattar att det finns folk som inte gillar mitt utseende och jag tycker det är okej.
Varför tycker inte du att det är okej att folk bryr sig om hur andra ser ut?

JAg håller med dig om inte attraktiva män som också kan bete sig som svin. Det har inget med utseendet att göra. Jag vill se vem jag pratar, men helst träffas jag fort. Sen kan jag väl säga att väldigt många av bilderna på dejtingsidorna är helt missvisande så det säger inte så mycket iaf.
Jag attraheras inte av bildsköna män, jag attraheras av personer, men jag skulle backa om bilden visade (vilket en del bilder gjort) nån som ser ut som en missbrukare och slashas. ÄVen om man inte är bildskön så kan man iaf anstränga sig lite. MAn behöver inte ta en bild på sig själv med stripigt fett hår och ovårdad skäggstubb.
Ibland blir man helt lurad så är det bara. En del är proffs på att få kvinnor på fall oavsett utseende hos dem själva. Då får man stå där och inse att allt snack bara var en fasad och att det där han sa inte betydde något för honom utan det var bara ett sätt att få en på fall.