• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-07-01 21:22:06 följande:
    Drömprinsen finns här men ni verkar lite tröga. Doh!
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-07-01 21:26:22 följande:
    Jag har fått en liten självförtroendeinjektion nu under en vecka med mycket kramar och sånt från både killar och tjejer. Folket jag bor med på festivalerna verkar gilla mig för den jag är.

Jag behöver mer sånt känner jag. 
    Låter som att du haft en grym veckaGlad
    Hörde att det var riktigt bra drag igår då det hördes ända ut till vischan.
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:24:30 följande:
    Där tog det stopp, den magiska 4 mails gränsen. Kanske då dom inser att det är dags att sluta svara för att vara trevliga.
    Det är inte bara dig det händer, händer mig jämt och ständigt. Bara att gå på nästa!
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:33:22 följande:
    Nåja, Utav 30 skickade mail med personliga frågor till nästan samtliga, Så fick jag 2 svar, Och ett av dessa svar ledde till en 4 mails konversation. Så nu kan ingen säga att jag inte försökt ivilketfall. Det är iofs 5 mail som inte blivit lästa ännu, men resterande har uppenbarligen glatt ignorerat dem. 
    Bara att fortsätta, nån gång går det vägen!
    Jag har varit på jag vet inte hur många dejter ändå sitter jag fortfarande här singel. Så bara för att man får svar betyder det inte att det går hem hela vägen heller.. 
    Du kanske hittar rätt på första dejten istället. 
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:38:53 följande:
    Men jag ska kanske prova det, Gå in på någon profil och sitta och muttra för mig själv "Ja du var mig allt en trevlig en, fika imorgon då??"
    Alla sätt är bra utom de dåligaFlört
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:59:45 följande:
    That's it?
    Japp that´s itSkrattande

Har fått många bra öppningsmail på den kan jag lova!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!