• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-06-30 19:12:33 följande:
    Usch jobbigt!
    Hur gammal är sonen?
    Han har varit lite gnällig och mammig idag och inte velat springa runt som han brukar men tänkte mest att han hade en dålig dag bara. Men när vi kom hem så sa han att han hade ont i huvudet men inte velat säga nåtRynkar på näsan
    Han är 7 år. 
    Chromakey skrev 2012-06-30 19:17:59 följande:
    Har du gett honom någon värktablett? Barn kan allt få ont i huvudet också men det rätt ovanligt. 
    Jag tror förövrigt det överlag är ganska ovanligt att killar får ont i huvudet, jag har det max en gång om året. men när jag väl får brukar det vara rejält, blixtar framför ögonen, synfältsbortfall och så en djävla värk, men det går över på någon timma om man ligger i ett hyffsat mörkt rum. 
    Nej nej ingen värktablett inte... Han sover ju nu så och tror det kommer vara borta imorgon. Klart att barn kan få det men det är som du säger ovanligt. Det här är kanske tredje gången på ett halvår han har så ont att han somnar redan vid kl sex. 
  • takida
    Night sky skrev 2012-06-30 19:30:50 följande:
    Stackarn... inga andra symtom? Feber, ont i nacken, illamående, synstörningar osv?
    Nej han har bara huvudvärk. Han är annars världens friskaste kille som peppar peppar aldrig är förkyld ens. 
  • takida
    Night sky skrev 2012-06-30 19:44:38 följande:
    Då är det nog som du säger, borta i morgon, ingen fara! {#emotions_dlg.flower}
    Jag hopas på det, tack{#emotions_dlg.flower}
    Fan vilken hönsmamma man är iblandSkrattande
  • takida
    MissSaAnd skrev 2012-06-30 19:43:34 följande:
    Är det okej om man hoppar in här i gruppen?
    Såklart! VälkommenGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 20:09:48 följande:
    Välkommen Miss Saand vem är du då?

Takida: min 7åring har också huvudvärk ibland och så länge nacke och motorik är bra samt att de ej mår illa precis som NS skrev så har VC sagt till mig att det inte är ngn fara hoppas han kryar på sig
    Nån gång ibland klagar han på att han har ont i nacken och har allt hänt några kvällar att han mår illa och jag har garderat mig med en hink. Men aldrig i samband med huvudvärken och det har som sagt bara hänt några gånger så har garanterat inget samband. 
    Men tack för att ni kommer med tankar{#emotions_dlg.flower} ni är bra att ha till mycketSkrattande
  • takida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-06-30 20:44:36 följande:
    Hej allihop! Jag hade ju min fikadejt idag, den gick tyvärr inte så bra. Visst, vi satt och pratade ett par timmar men han var verkligen inte min typ så jag satt halva tiden och funderade på hur jag skulle ursäkta mig för att gå därifrån. Nåväl, jag kämpar på, på MP.

Hur går det för er allihop?
    Jobbigt läge när man helst känner att man bara vill avsluta. Men så är det ibland. Bara att kämpa vidare som du sägerSkrattande
  • takida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-06-30 21:11:04 följande:
    Hihi ja, jag tror inte han kände att det stämde heller. Sitter nu och pratar med två intressanta kandidater.. skam den som ger sig
    Det är rätt man ska ge sig upp på hästryggen direktSkrattande
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 21:32:00 följande:
    Fast ibland undrar man, drar man en nitlott och kostnaden varit hög så sporrar det inte alltid att ta en ny.
    Kanske inte men ju längre man väntar desto svårare blir det. 
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 21:39:40 följande:
    Det kanske är så. Jag vet inte vad det är med mig, jag tänkte skriva till lite tjejer nu... Men jag känner mig helt bort tappad. Kommer som bäst på typ "Hej, hur är det?" vilket känns lagom inspirerande. Så det lär nog dröja sin tid iallafall, Jag får väl försöka hoppa på ny reggade så jag kanske kan överrumpla dom med min tafatthet.
    Du är inte den enda som tycker det är svårt att skriva inledande mail direkt. Ibland kommer inte jag heller på nåt bättre än så och många av de man får är så enkla. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!