• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-06-30 02:36:11 följande:
    Vet man aldrig Flört Hade en från HP på gång för bara hångel, men den rackaren ställde fan in tre dejter och sen gav jag upp. 
    Så hon fegade ur, illa!
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 02:47:25 följande:
    Jag ska då inte säga så mycket i detta fallet, hur seriös var jag? Hon skrev till mig något att hon vill bli min tjänstepiga eller vad det var, jag lovade underbara kyssar som betalning :)
    Klockrent juSkrattandeFlört
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 02:50:23 följande:
    Hade varit roligt att vara en rebound, vilket ord alltså!!!
    Finns ju ett flertal hångelsugna här i tråden så du kan ju bara vraka och väljaFlört
  • takida
    Cosan skrev 2012-06-30 02:53:29 följande:
    Enligt henne ska hon bara bo några hundra meter ifrån mig. Men sen skulle hon börja snacka jobb och sånt skit när hon ställde in dejterna, hur oramantisk får man vara lixom!!!  Demon
    Ja vilken jäkla stil, så gör man bara inteFlört
  • takida

NS: hoppas du får en härlig sommar i Norge!!!
    Blir nog shoppingrunda och en tripp till trädgårdsföreningen för vår del idag;)

• takida

Svep för Guds skull ingen vinare då känns risken än större att det blir ett välgörenhetshåmgel...

• takida
    Chromakey skrev 2012-06-30 18:15:37 följande:
    Samtidigt har jag faktiskt försökt skärpa mig lite och börja ragga lite... "I morgon är den första dagen på resten av ditt liv" känns lite relevant och upplyftande. jag måste försöka sluta lägga vikt på minnen.
  • takida

Idag har vi haft en härlig dag med goda vänner:)
    Men sonen har redan somnat för kvällen hade hade ont i huvudet, inte första gången han har det hellerRynkar på näsan 
    Barn brukar ju inte ha det så det känns inte helt bra;( 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!