• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-07-02 00:04:50 följande:
    nästan fusk Tungan ute
    HahaSkrattande
    Men nästan alla killar skriver att det vill ha en tjej som är si och så och gillar ditten och datten. Jag vill bara hitta någon bra kille som jag faller för och då spelar inte så mycket annat någon roll.
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-02 00:09:47 följande:
    Jag tycker det viktigaste är att hon är perfekt.
    En perfekt kille vill jag då inte ha!
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-02 00:13:43 följande:
    Så sant, jag har heller ingen krav spec i min press
    Låter bra detGlad
    Om en kille har massa krav och jag inte känner att jag uppfyller dem så bemödar jag mig ju inte ens att skriva. Jag tror man tappar många intressanta människor om man begränsar sig. 
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-02 00:52:46 följande:
    Intressant situation, om ingen vill skicka först. Då blir det ju lite svårt att veta om det är rätt eller inte.

Alla vill hitta rätt. Men köper man ingen lott så kan man inte vinna. Och köper man en lott så finns alltid risken att det är en nitlott. Så det är bara att välja, sitta kvar i omklädningsrummet eller ut på isen och vara med i matchen.
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-02 00:54:27 följande:
    Hahaha, jo vi sitter i samma båt! Hade varit grymt med lite hångel. Nu har jag visserligen varit på dejt som kändes bra för några dagar sedan men vet i sjutton hur det kommer gå, hon ska bort någon vecka nu, hon säger telefonen krånglar och svara lite sådär sporadiskt på sms!!! 
    Åhh har du vart på dejt, det har jag missat, hoppas det går bra dåGlad
  • takida
    Chromakey skrev 2012-07-02 01:01:10 följande:
    Näe jag är inte sur, Jag ler ju inombords :)
    Och hur ska man kunna veta det hade du tänkt?
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-02 01:11:18 följande:
    Det var i Onsdags, det var dö trevligt som alltid på mina dejter, men nu med skillnaden att jag även blev lite intresserad av dejten, så pass att jag inte ens vågade fråga om en andra dejt direkt för då hade jag tyckt dissen blivit jobbig. Skickade lite sms dagen efter och sen två dagar efter vågade jag fråga om en dejt till. Då blev det tyst i två dagar!!! Tänkte att det var kört, sen bara svarade hon mitt i natten igår att hon gärna ville träffas igen och att det varit något fel med telefonen. 
    Jobbigt att det blev tyst när du frågat om en till dejt... Men hoppas att den blir av nu då när hon svarat och att den blir ännu bättre än den förstaSkrattande
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-02 01:33:57 följande:
    Ah. Crash course i internetdejting.

1. Ta reda på vad du vill ha.
    2. Skriv det i presentationen.
    3. Leta aktivt efter det.
    4. Chansa.
    5. Utvärdera utfallet. Vid behov, gå tillbaks till steg 1 och upprepa iterationen.
    Jag har inte skrivit i min press vad jag vill ha, träffar hellre människor och själv tar reda på om de stämmer in än skriver ut det och sållar bort intressanta objekt. 
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-02 02:03:21 följande:
    Jag har hittat dit problem, behåll de intressanta objekten så är saken snart löst Tungan ute
    Haha, om det ändå vore så lätt!
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-02 09:23:09 följande:
    Intressant formulering, såhär rent spontant.. du gillar inte sex, alternativt du gillar inte sex med killar.
    Haha, så tolkar jag det inte alls.Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!