Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-10-28 18:36:29 följande:
    varit på min första dejt idag vi hade det väldigt trevlig o mysigt först gick vi till ett fika o tog var sin kaffe (han betalade så klart) sen gick vi en promenad ute. blev en del pussar o kyssar Skrattande det känndes jätte bra. På måndag när jag e barnledig ska jag hem till han

sicken tur att jag hade väldigt tråkit härom kvällen o regade mig på HP o råkade hitta han där men jag vågade aldrig skriva till han utan han tog det steget

Hoppas att detta ska funka, behöver lite tur o någon som bryr sig om mig
    fattar inte att alla hittar killar som de kan börja hångla med direkt haha jag har inte ens varit i närheten på mina första dejter haha
  • Anonym (ny)
    giftgrodan skrev 2011-10-28 19:35:11 följande:
    nä, och jag fattar inte att ni ens hittar dejter
    jag kan hitta dejter. skulle nog kunna haft 20 st på 2 månader om jag hade velat men jag vill känna innan att det finns nåt gemensamt o intresse innan från min sida och när det finns det så vill jag se om det finns någon kemi..tyvärr finns det ju aldrig det haha.

Har nu kontakt med en kille via nätet fast vi känner varandra sedan tidigare...får se om jag vågar dejta honom...var några år sedan vi sågs.
  • Anonym (ny)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-30 13:23:03 följande:
    Allt räknas :D jag ligger ju och har tråkigt inför kvällens dejt här, fram med allt smaskigt

killen som jag skickade hem tidigare imorses har jag helt tappat intresset för, han är fortfrande som en whiplash, ena stunden urmysig, andra helt avståndstagande... nu vill han ses igen i veckan.. jaha? Näe jag får ta mig i kragen. Ska man ringa och sägaatt det inte riktigt funkar eller kan man bara messa... jag vill inte bli vertalad att försöka igen helst...

ser fram emot ikväll som fan iallafall åh han är skitrolig den killen, och han lär mig lite nytt språk med, det är skoj typ -... sen i torsdags har vi messat     73 gånger såg jag haha tur det är företagstelefonerna  
    haha nä jag tycker du ska messa då så slipper du bli övertalad!

Jag har fått kontakt med en gammal jobbarkompis via fb och vi snackar varje dag nu och han berättar att han gillar mig och han har erbjudit mig en dejt när jag känner för det Gillar honom mkt men han har 2 barn och går just nu också igenom en skilsmässa, precis som jag...känns kanske som gjort för att misslyckas men men man vet aldrig. gillar honom i alla fall
  • Anonym (ny)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-30 13:38:50 följande:
    Beklagar skilsmässan, gick precis igenom en själv!

åhå love is in the air prova! det kan ju bara gå dåligt som sämst liksom haha jag som ska träffa en kollega idag, han jag hade här inatt han är en fd kollega.

Och se det inte som att det är gjort för att misslyckas, såklart det blir lyckat!    *lyckospark*  
    haha ja tack!
    ska nog se om han har lust att gå på bio eller nåt på onsdag när jag är barnledig :D
  • Anonym (ny)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-30 13:51:20 följande:
    Gör det gogogo haha. Jag ska ju på bio idag, paranormal activity 3 jag kommer ju sitta i hans knä innan den filmen är slut
    aha kanske den filmen man ska se...då liksom blir det automatiskt att man kryper närmre
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-10-30 18:14:53 följande:
    Kan man få känslor för någon som man inte har träffat? Han som jag började prata med på HP får mig att känna saker som.....som jag inte har känt förut. Det känns på något sätt som att han är min tvillingsjäl. Vi har pratat varje dag i 3-4 timmar i telefon, skickar sms på dagarna när vi är på jobbet och kommer närmre varandra hela tiden. 

Vi ska försöka ses nu till helgen, han bor i Malmö och jag i Stockholm så han ska åka upp till mig på fredagen är det tänkt tror jag.

Funderar lite på åldersskillnaden bara, han är 38 och jag är 25 men det känns inte som ett problem för någon av oss utan det är väl mest var omgivningen kommer att säga men det får man väl skita i.  
    jag blev ju kär i mitt x innan vi hade setts och sedan var det kärlek vid första ögonkastet från bådas sida...
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-10-30 20:05:33 följande:
    Det känns som att det kommer att bli så, det är kärlek som vi känner för varandra redan. Avståndet kommer att vara jobbigt i början men han kommer att flytta till Stockholm om några månader och vi pratar om en framtid tillsammans. 
    jisses vilka snabba ryck!!! kul!
  • Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-10-30 21:40:10 följande:
    hade min första nätdejt i fredas o det känndes jätte bra, vi ska ses imorgon hos han o dricka lite vin o mysa
    kul, verkar gå framåt för många här. jag känner att det är stiltje. Haft så mkt tjafs med mitt ex senaste 1-2 v så jag har tappat lusten lite men i dag kände jag att den började återkomma så jag hoppas det blir nån dejt snart.
  • Anonym (ny)

Färsking: va??? Skojar du?? Fly fältet så fort du kan!!!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!