Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-13 23:19:59 följande:
    När är dejten planerad då? Du hinner inte bli frisk tills dess då?
    på onsdag...troligtvis inte då jag har lunginflammation men hoppas på det bästa!
  • Anonym (ny)

GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också

• Anonym (ny)

Undrar vad man ska göra på dejten. Det kommer vara dejt efter jobbet, alltså när det är mörkt...annars gillar jag promenad men det är ju inte så skoj i kolmörker! En fika kan man ju ta men blir lätt lite trist. Bio känns inte så skoj första gången, man vill ju snacka liksom!
    Bowling finns inte möjlighet o jag är dessutom sjuk så det kan ju inte vara får ansträngande haha

• Anonym (ny)
    Lilly11 skrev 2011-11-14 19:29:54 följande:
    Biljard?
    haha aldrig spelat men det kanske man kan testa...
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:02:33 följande:
    Biljard är klockrent! Det har jag sagt tidigare. Precis som Cosan sa finns det ypperliga möjligheter att se lite sexig ut då
    även om man inte kan spela alls? haha ser bara framför mig hur jag missar, hur jag skrattar så tårarna sprutar och att jag blir illröd i ansiktet
  • Anonym (ny)
    Cosan skrev 2011-11-14 20:20:14 följande:
    Har ingen betydelse, vicka lite på rumpan, lite fokuserade blickar, lite psykblickar till motståndaren :) 
    It's a mind game Demon 
    haha ok kanske får testa det då! :o
  • Anonym (ny)
    ulfsas skrev 2011-11-15 13:24:14 följande:
    Vilka sajter tycker ni är bäst?
    Funktion, dejter, pris osv 
    HP tycker jag är bäst även om det är färre personer där mot t ex MP och EK men folket som varit där har varit mkt bättre enligt min åsikt!
  • Anonym (ny)

I morgon smäller det!!
    Denna kille har gett mig mer intresse och "pirr" än någon av de andra. Vi har ändå bara pratat i 1.5 vecka på nätet och messat osv.
    Som han är på nätet så är han allt jag velat ha, han tilltalar mig både utseendemässigt och personlighetsmässigt och han har alla de där sakerna som mitt x inte hade men som jag saknade. Vi vill samma saker osv. Det känns skitbra. Är inte nervös än vilket jag brukar vara men vi får väl se i morgon när jag ska dit, men jag kommer INTE ställa in denna dejt för jag vill verkligen träffa honom

• Anonym (ny)
    Philipsson skrev 2011-11-15 15:06:50 följande:
    Hur kommer det sig att vi män med barn är attraktiva på marknaden medan kvinnor med barn inte är det?

Själv ratar jag alla kvinnor med barn direkt på den dejtingsajt där jag är medlem. Vet inte varför men jag bara gör det.
    jag har inte haft problem att träffa killar trots att jag har två små barn på heltid...kanske bara är killar som inte ser efter personligheten på tjejen ist för om de har barn eller inte som beter sig på det där viset...
  • Anonym (ny)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:14:44 följande:
    Ajaj, inte bra att rata killar med barn. Då går man ju bl.a. miste om mig. Det är illa.
    fast killar med barn hade ju tydligen inte svårt att hitta dejter så oroa dig inte
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!