Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

racer x3000 skrev 2011-11-27 14:03:05 följande:
    Haha, fin funktion det dära autocorrect

Ja, idiotkorrekt heter det alltsomoftast. Alltså tangentbordet är egentligen ganska bra men ibland så får det liksom helt fnatt och så får man sms där man verkar helt bäng typ. Argh!

• Anonym (Färsking!)
    Borgarbracka skrev 2011-11-27 23:56:42 följande:
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:52:20 följande:
    Är du en upptagen man? Jag tänker på att du bara har en viss tid att lägga på barnet. 
    Tack för era svar! Jag ska fundera över det och höra av mig imorgon. 

Jag är ganska upptagen med mitt jobb, lite av det som är mitt liv. Jag älskar mitt arbete och det är det jag identifierar mig med. Om någon frågar vem jag är så är det min yrkestitel, känns kanske väldigt främmande för vissa, men alla är olika. 

Fast jag är också ganska ett med mitt jobb. Hela mitt liv kretsar ju kring det men när man hittar någon som man tror man vill dela allt med så får man ju göra ett val.

Är du verkligen redo att träffa någon? Jag var helt försjunken i jobbet och allt var jobb, typ, skicka mig vartsom, jag ska göra karriär och blablabla. Och plötsligt så kanske man är redo att omvärdera det där och då tror jag att man är redo, det låter inte riktigt som att du är det. Har du kännt efter?

• Anonym (Färsking!)

Så kom man hem och katten är sämre igsn. typ skinnflådd i nacken ,,,,, kollade biverknongar o  de kan hända men vdfaaaan GråterDöd

• Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-28 01:14:30 följande:
    Stackarn. Är det något han har gjort själv?

Ne, absolut inte i nacken. KOllade alla biverkningar. Ska ta ett kort,
  • Anonym (Färsking!)
    Borgarbracka skrev 2011-11-28 01:18:29 följande:
    Efter att jag läste ditt inlägg rannsakade jag mig själv. Kan jag verkligen ge den tid som behövs för ett förhållande och ev. barn? Svaret är nog tyvärr nej. Det är orättvist mot en partner om jag fortsättningsvis kommer att jobba de antal timmar jag jobbat de senaste månaderna. 

Vad filosofisk man kan bli när man sitter i baksätet på en taxi, på väg hem från jobbet. Får denuntiera henne om att jag nog inte har tid för att satsa på ett förhållande. Tack för alla svar. Det här känns som det rätta för mig.

Vad bra att vi kunde vara till vägledning och jag tycker du resonerar klokt.

Jahapp, tur ingen står med stämpelklocka på mitt jobb. Vaknade nu, är väl inte alls piggast i sverige. Körning plus att katten såg ut som sju svåra år tog väl knäcken totalt inatt. Zzzz någon som minns vad jag heter för jag gör det inte.   
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 08:42:21 följande:

Vad bra att vi kunde vara till vägledning och jag tycker du resonerar klokt.

Jahapp, tur ingen står med stämpelklocka på mitt jobb. Vaknade nu, är väl inte alls piggast i sverige. Körning plus att katten såg ut som sju svåra år tog väl knäcken totalt inatt. Zzzz någon som minns vad jag heter för jag gör det inte.   

Och besök idag då Glad wiho en anledning att röjja!
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:05:15 följande:
    Är det någon förresten som ska gå på Bruce Springsteen?

Ja inte jag för senast jag gick så somnade jag haha illa när jag ändå tycker musiken är bra
  • Anonym (Färsking!)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-28 22:11:29 följande:
    Herregud här sitter man och dricker rödvin på en måndag med sin syster. Det är min barnfria vecka och jag är ledig i morgon men känner mig ändå lite busig;)) Hahaha;)).

Vad jobbar ni andra med?
    Jag är psykiatriskötare, säkerhetsvakt och ssk-student:))

Jag är IT-konsult. Fixar datorer och stuff
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-28 22:22:45 följande:
    Lite nyfiken här nu;) ska ni ses mer du o 08:an?Glad

Det får tiden utvisa helt enkelt haha visst var det ett bra svar, uttömmande och så
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-28 22:38:17 följande:
    haha, verkligen håll oss på halster bara;)

Absolut! jag jobbar stenhårt för att lösa det märker du väl
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!