Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

öh okej man kan ju inte vara borta en halvdag utan att man får läsa ikapp hundra sidor ju Glad Eller har någon lust att sammanfatta dygnet som gått Oskyldig typ nyheter för dumskallar!  

• Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-26 20:21:58 följande:
    aah fan osså. Ingen itnriger

moho

Det var bara mord han uteslöt inget annat det kanske är värsta triangeldramat här-över
    haha nejmen jag har haft det jävligt bra iallafall och har det ännu sen kan man ju inte svara för alla här i tråden Oskyldig 
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-26 23:48:52 följande:
    Men det är ju DIG vi har väntat på. Vi försöker hålla oss vakna för uppdatering.

haha är det så illa Glad 

Jomen jo, det visade väl sig att det lönar sig att gå på magkänsla hur det än går senare  Nu vet man ju aldrig hur det blir men jag kommer väl aldrig ångra att jag vågade skicka mail helt enkelt

Glädje, den däringa kameran alltså det var så svårt att gömma 3,5 kiloskameran på ett diskret sätt, ska vi testa med en mindre kanske? Jag tror Niklas är oss på spåren ganska snart annars

Tungan ute      
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-26 23:55:44 följande:
    Vad roligt
    Det var första gången ni sågs?

jao helt absolut första gången vi sågs , och trots mina obefintliga kunskaper i att hitta och köra rätt så gick tillochmed det med lite vilja och... eh ja... guidning då.
  • Anonym (Färsking!)
    racer x3000 skrev 2011-11-26 23:59:11 följande:
    Jag kan ev behöva lite guidning imorgon Drömmer

ähum ja absolut inte av mig då för då lär du hamna i joukasjärvi om det inte är dit du vill förstås Drömmer
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-27 00:04:44 följande:
    alla vägar bär tilll..... Ja.

Dig?? nämen!
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-27 00:14:15 följande:
    Whiihoo! Kul läsning;)
    O jag är grymt impad att du åkt så långt för en dejt!

Haha det sammanföll med att jag ändå skulle upp till "staden" och jobba, så jobbet betalade hela resan tack jobbet Oskyldig 

Sen att jobbet mest bestod av att äta skumtomtar och toblerone för min del var väl inte synd heller

Okej men alltså vaaa fler i tråden som ska träffas??? jag dör vad kul!  eller alltså jag dör ju inte på riktigt det vore väl synd men ah!!!!      

• Anonym (Färsking!)
    racer x3000 skrev 2011-11-27 00:27:54 följande:
    Ledtrådar har du allt fått

ja haha fy fan vad segt polletten trillade ner idag då
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-27 00:37:33 följande:
    Whatt thä fack

Vad gör du här?
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 11:17:37 följande:
    Va? Ska du ta hem han hos dig för en första dejt? Förvånad hehe...alltså, det är inget mot dig Racer x3000, men som det här med "att ha en första dejt hemma hos sig" har ju diskuterats... Skrattande

Men ni kommer få det så bra är jag övertygad om! {#emotions_dlg.flower}

Lycka till!

hahahahah
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!