Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2011-11-24 19:58:17 följande:
    Hon tog mod till sig och skrev till min inbox.. trots att hon är anonym här.

Ska du outa mig nu Kyss?

• Anonym (Färsking!)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-24 20:01:00 följande:
    Fy 17 tänker inte förlänga mitt abonemang på match.com Får så jäkla snuskiga inbox:(( Fan kan de inte köpa en playboy eller gå in på redtube om de är så interserade av naket:(( Synd för jag gillar upplägget på sidan:((. Tror ni HP är bättre ur den aspekten? Får kanske fixa en bättre profil där...

har inte varit med på match men HP tyckte jag höll en ganska bra nivå, fick aldrig snuskmail DÄR. Sen att man får dom på msn är ju en annan femma (det kan du se längre bak i tråden)
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 20:09:49 följande:

ska bli kul att få läsa uppdatering om hur dejten gick

Kul om det är två heeelt olika historier som kommer sen
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 20:13:22 följande:
    precis, men håller tummarna att ni ska ha en trevlig dejt. när imorgon ska ni träffas?

Ja jag har sagt till mitt jobb att vi är klara senast 8. Så de vet vad som gäller!
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-24 20:19:13 följande:
    Kl 20 alltså! Inte 8 på morgonen. Jag hinner inte klart med städningen då. PANIK

Nej alltså 8 var det ju? Om mindre än 12 timmar. Men jag åker nu så är jag framme lite innan
  • Anonym (Färsking!)
    etanol skrev 2011-11-24 20:29:18 följande:
    Hoho psyke, flytta till bahamas under ett par dygn, ok? Har freebies!

Modig färsking, alla tummar rakt upp på den

hahaha ja, det tog typ hela modreserven det där Och det var lätt värt det
  • Anonym (Färsking!)

Okaj då rullar den här tjejen mot stockholm ska bli urspännande med en vattenskadad mobil (VARFÖR ta med den in i duschen liksom?) alltså. Inte in i duschen, men i duschrummet. Eh. EH. Ja, nervös var det ja. Tur jag har två reservmobiler med mig. Liksom bara utifallatt.

Jaja. Hur svårt kan de va

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (ready) skrev 2011-11-25 16:39:02 följande:
    Måste dejten vara på en helgdag? kan man inte ses mitt i veckan?

Näe men det är enklare på helger kanske

jag är installerad i stockholm. Körde ... rätt! och hittade en parkering för 40 kronor till på måndag vid 9 på kungsholmen (eller vad det nu heter)

ärligt? Betalar man typ inget för parkering i stockholm? Hemma hade det kostat minst 300

Så det blir väl sista jag hinner logga idag. Spionkameran är monterad, och mikrofonen med Glädje åhåj ja Niklas kan alltså se vad vi skriver? aj då    Foten i munnen hahaha    
  • Anonym (Färsking!)

Ja jag är kvar i 08 området iallafall

• Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-26 14:51:30 följande:
    Kom tillbaka till göteborg nu, jag behöver dig...

Näe jag emigrerar nog
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!