Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

BYODKM skrev 2011-11-23 08:43:51 följande:
    groda, 2 zebror och en get? (försökte fullfölja din mening)

Skrattande
  • Anonym (Färsking!)

Jaha är alla på jobbet och trälar eller är det någon som är lycklig och ligger kvar i sängen?

tog mig till jobbet typ 9:45 idag. Heeeelt slut. Men nu ska förkylningen vara borta till imorgon, jag ska äta sushi med wasabi så allt bara dör av totalt! Glad 

• Anonym (Färsking!)

Eftersom jag är helt bakom så har jag såklar tinte hittat tvätt-tid i tid och således är inget av det jag gillar rent inför både jobb och helg. Så idag blir det raggningsförsök hos alla vänner efter en jäkla tvättmaskin....

Så går dte om man planerar som en amöba. Ibland blir man ju bra trött på sigsjälv

Eller så går jag och köper kläder istället och skiter i att hitta tvättmaskin. Vad blir smidigast tro Oskyldig

• Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-23 16:49:25 följande:
    Fråga honom du ska till i helgen om hans ex har några kläder kvar  

Smecker skrev 2011-11-23 16:53:33 följande:
    High five på den! Fast hon kan ju fråga ifall verkligen är nödvändigt att ha kläder på sig

Alltså men JA! Varför tänkte jag inte på det *skickar ett SMS på direkten*

Och jamen typ hallå, så smart att inte ha några för då behöve rjag ju inte tvätta heller  
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-23 16:45:16 följande:
    Har aldrig gillat lukten på nyinköpta, otvättade kläder Dessutom är det inte bra för dig, med alla kemikalier de dränker in skiten i.
    hm. okej köpa en tvättmaskin då? fan vilken ide! mina vänner blir nog ÖVERLYCKLIGA om de ska hjälpa till med något nytt stort tungt
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-23 17:04:51 följande:
    Men åk nu inte naken ombord på tåget bara. Jag vill inte se att du åker in i finkan

Jag kör ju bil dooooh
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-23 17:07:14 följande:
    Hade du inte sålt den?

Inte ännu, den får vara med tills tjänstebilen kommer den 27:e efter dte är det happy ... days för pengarna som den inbringar, de 13,50:- som den kan vara värd
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-23 17:08:34 följande:
    Om det inte är en svensexa, super brudgummen redlös, drar av han alla kläderna och slänger in han i en kupé till Stockholm med biljetten fasttejpad tvärs över bröstet. {#emotions_dlg.djavulsk}

näe lägg av hahah har du gjort det
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-23 17:11:10 följande:
    Räcker nog inte till happy-days. Kanske happy hour

happy seconds haha
  • Anonym (Färsking!)

Efter noggrannt övervägande så åker jag och köper kläder, ingen tvättmaskin jag har tre tvättstugor tillhands så det är bara ren och skär lathet som gör att jag inte fått tider

Ämen är bara liiite uppstressad just nu. Typ

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!