• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Snart dags att dra till frissan, undra hur vågad jag ska vara idag då? Måste ju få till en cool frisyrSkrattande
    Sen måste jag färga det med, det är sommar så får nog bli knallrött!

• takida
    lemonina skrev 2012-07-04 12:41:19 följande:
    Nu blir jag så nyfiken på hur du ser ut.Glad Har du långt eller kort hår?
    Har haft åt mohikanhållet men nu har jag kämpat ett tag för att få ut längderna igen. Nu blev det lite kortare bak och strax under öronen fram:) 
    Hade nog velat ha en lite fräckare frisyr men testar detta ett tag så får jag se vad det blir nästa gångSkrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-07-04 13:15:37 följande:
    Är nyfiken på hur ni alla ser ut!
    Det är jag med!Glad
  • takida

Nu ska jag fixa till mig för kvällen som börjar med lite skumpa hemma hos min vän, sen blir det vin på stan innan det är dags för kvällens höjdpunkt: MadonnaGlad
    Idag mina kära vänner är jag i mitt essäFlört

• takida

Hemma igen efter en fantastisk konsert med Madonna!
    Kände mig nästan som ett äkta fans då jag dessutom fick ta en liten tripp till sjukstugan men de kurerade mig med lite dextrosol sen var jag med i matchen igenGlad Men dock ett tips från coachen: ha inte högklackat på konsert, framför allt inte om ni har ståplats för det gör ont i fötterna!Skrikandes

• takida
    Midori skrev 2012-07-04 23:49:21 följande:
    Hm okej, jag vet att det varit ett helvetes bergodalbana med J, uppenbarligen skadar jag de omkring mig som oroar sig och mår dåligt, jag har använt det här som en ventil, för att få ut allt, för att få stöd och stöttning.

Vad jag inte förstod var att det skadade andra, så jag tar och avreggar mig härifrån, jag kommer inte knysta fler ord om vad som händer och inte händer. Jag har sett att jag har skadat folk genom att göra dom oroliga och det vill jag inte göra.

Så jag gör det jag tror är rätt nu, jag lämnar FL, jag är ledsen för att jag oroat er, jag ber om ursäkt för att jag åsamkat andra oro och skada genom att dra detta vidare, jag har levt i en tro där jag trodde det skulle kunna bli bra. Hur det än gick.

Jag ville aldrig och menade aldrig att göra folk oroliga. Men jag kör vidare solo så behöver ni inte oroa er, låtsas som att jag inte var med i tråden, låtsas som att J inte fanns. Det som gör ont är tillexempel att jag nu på kuppen förlorar någon jag bryt mig sjukt djupt mycket om, det gav mig en tankeställare. Jag vill inte göra det mer er, resten. Så det får räcka med den personen. Till dig, du vet vem du är, du vet att du betytt hur mycket som helst för mig. Jag hade vänt jorden ut och in för din skull. Tyvärr svek jag dig genom dåliga val och har gjort dig orolig. Jag ber om ursäkt för det.

Men du! Inte ska du lämna tråden, ja vi blir oroliga för dig ibland men det är för att vi bryr oss om dig! 
    Du har mitt nummer så bara ring om du behöver prata{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Night sky skrev 2012-07-05 09:24:15 följande:
    Bättre att vara hemma och kurera dig.
    Jag är också sjuk, förkyld. Men nu är jag ledig i två dagar så jag borde bli frisk tills dess.

Nån som har bra tips på hur man får en förkylning att försvinna fort som attan?  
    Säger som jag brukar, ingefära te is the shit!
  • takida

Solen strålar som aldrig förr och det är perfekt strandväder, det tajmar jag ju jävligt bra med att jobba kvällSkrikandes

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-05 19:15:33 följande:
    Stavning och sånt har jag förutseende med. Är själv dyslektiker och ser mig som en vettig människa  

Vad gör ni andra idag då? Jag har en slappardag och kommer jobba 8 dagar ledig en dag och sen 7dagar så det känns helt legalt att slappa då  
    Jag har precis kommit hem från jobbet, så nu blir det lite slappa framför datorn innan det är dags att sova igen. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!