• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Råkade visst somna en stund såhär mitt på dan. Drömde att jag skällde ut en kund efter noter. Kunden ville komma in efter stängning och betala för varor han tidigare fått med sig. Jag släppte in honom först efter att jag ringt på min kollega som i drömmen var Smecker. Sen när kunden då ville göra rätt för sig så fick jag mig ett frispel och gormade att han faktiskt snott varorna vilket han inte tyckte. Drömmen slutade med att jag körde ut honom utan varor och att han skulle ringa mina chefer om mitt dåliga bemötande.Skrattande 

• takida
    Smecker skrev 2012-07-07 16:04:16 följande:
    WTF..?
    Du letar dig till och med in i mina drömmarFlört
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-07 16:17:29 följande:
    En stor nackdel med träffa nya människor på dejt är att de verkar ha en tendens att berätta om sin dålig/bra vanor som inte alltid optimala på alla sätt.

*sitter med chips och choklad i munnen samtidigt*  Cool 
    Nu var jag tvungen att tänka efter om jag gör det, men det tror jag inte. Hmm 
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 16:28:28 följande:
    Det är vissa delar som kostar. Exempelvis ändra färg på bakgrunden eller se vilka som vill träffa en. Men man kan se vilka som varit inne på ens sida och och gå in på profiler och chatta samt hur nära folk bor. Jag tror att du fått mail om någon från din mail-lista blivit medlem.
    Blev också medlem nu, men sidan känns lite rörig eller så är det bara jag som inte fattarSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 16:57:19 följande:
    Ja det tar sin lilla tid innan man får till det. Men fyll i dina intressen osv så du har tillgång till att se vad andra folk gillar, samt lägg till tre foton då får du se allas bilder. Håller på att chatta upp någon nuTungan ute
    You go girl!
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 17:03:36 följande:
    oj oj nu chattar jag med 4 samtidigt. Kan inte skriva så fort juTungan ute
    Hoppas du lyckas hålla isär dem baraFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 17:03:36 följande:
    oj oj nu chattar jag med 4 samtidigt. Kan inte skriva så fort juTungan ute
    Chattade med två st nu, den ena vill ha en busig tjej som visar mer än ansiktet i webbcam, den andra vill bada nakenbad. Sidan känns inte så seriös direkt..
  • takida
    Smecker skrev 2012-07-07 20:24:13 följande:
    Tja, du kan visa honom foten? Eller långfingret?
    Ja det skulle jag ju kunna göra, busig som jag ärFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 20:26:46 följande:
    Oj då. Sådana skamliga förslag fick inte jag iallafall.
    Va glad för det! för det klarar jag man sig utan. Men han med webbcamen ville ha busiga tjejer, jag ser tydligen mer snäll och söt ut.
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 20:40:27 följande:
    Ja det är jag faktiskt tacksam över. Nötter det finns! Skrikandes
     Var lite busig och be honom dra åt skogen.  Men någon intressant måste det säkerligen finnas på sidan.
    Och där skrev nästa kille.... Vill du se mig i cam? Va fan, vad har hänt med ett hederligt hej?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!