• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-07-07 21:29:00 följande:
    Hej Glad
    HejGlad
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-07 21:28:31 följande:
    På netto för 199 tror jag ingår elektronisk pump Glad

Annars är lungorna underskattade och man kan bli lite roligt snurrig och få sig ett skratt Tungan ute
    Jasså gör det de? 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-07 21:55:10 följande:
    Hej hopp! Shit vad ni skriver! Vad händer här då, ngt nytt?
    Inget nytt här inte..
    Saknat dig baraHjärta
  • takida

Tror jag skrivit om det förut. Mailade med en trevlig snygg kille. Så ska han flytta från stanRynkar på näsan så då ville han avsluta mailandet då det inte är nån större mening längre. Men istället har det blivit längre och djupare mail och han verkar hur vettig som helst och jag är riktigt nyfiken på honom. 
    Åhh, så typiskt! 

• takida
    Glädje58 skrev 2012-07-07 22:59:28 följande:
    De flesta killar vill bara ha något för kvällen eller en månad, sen är det dags att byta ut. Thats it
    Riktigt så illa tror jag inte att det är! Finns nog lika många av båda könen som är oseriösa
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-07 22:48:11 följande:
    Dejting suger. Inte för att jag direkt dejtar just nu, men att förstå sig på killar är inte lätt alla gånger...

Önskar jag träffade nån som vill ha nåt riktigt seriöst!!!
    Ja ibland suger dejting rejält! Men det kan även ha sina ljusa stunderGlad
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-07 22:57:58 följande:
    Trist, takida!!
    Ja så trist;(
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-07 23:04:15 följande:
    Men vad trist Men ni kan inte ses ändå och lösa det på distans om det skulle bli ngt då?
    Vet inte om jag vågar fråga om en dejt då ett avstånd på dryga 50 mil inte är vad jag vill. 
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-07 23:07:53 följande:
    Men vill man "nöja sig" med tillfälliga förbindelser resten av livet, liksom?
    Nej det tror jag inte att det är många som vill, men alla har nog sina perioder i livet kanske
  • takida
    Cosan skrev 2012-07-07 23:38:40 följande:
    Nej... det finns massor av män/killar som vill ha något seriöst. Jag förbryllas över mig själv varje gång jag säger nej till något tillfälligt... Senast var väl midsommar där någon tjej tyckte hon kunde sätta på mig! 
    Så hon ville sätta på dig bara sådärSkrattandeFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!