• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tänk att en liten fråga kan leda till så många inlägg. Opcode: du säger att anfall är bästa försvar. Den som förlorar mest på den taktiken är du själv. Man missar så mycket då. Ironi är svårt att få fram i skrift, men att inte ta sig själv på för stort allvar och kunna driva med sig själv ibland kan vara bra.

• takida
    Madida skrev 2012-07-08 22:41:41 följande:
    Så, nu har jag glidit ner i soffan med ett glas kallt mousserande vin. Ska inte sätta min fot på jobbet på 4 underbara veckor. Känslan jag har i kroppen just nu påminner minsann om nyförälskelse
    Det låter helt underbart!
  • takida
    Madida skrev 2012-07-08 23:01:53 följande:
    Amazing!!!
    Själv sitter jag på min balkong med ett kopp varm choklad. Har en hel veckas semester framför mig, lyxSkrattande
  • takida

Det är hårt med semester... Har is i magen och hoppas vi slipper ett besök på sjukan.

• takida
    Heidi1 skrev 2012-07-09 17:22:37 följande:
    aj aj hoppas att ni slipper sjukan och gips.
    lemonina skrev 2012-07-09 18:17:27 följande:
    Nä men stackars lilla pojk.Rynkar på näsan Säger som Heidi, hoppas han klarar sig utan sjukhus.
    Smecker skrev 2012-07-09 18:59:58 följande:
    Om den blir svullen och/eller han får feber, in akut och röntga.
    Känns som att vi slipper sjukanGlad men om han fortfarande har ont imorgon så kanske vi åker in ändå. 
    Lite svullen är den nog men knappt märkbart.
  • takida
    Madida skrev 2012-07-09 21:56:02 följande:
    Nej det går mycket trögt måste jag säga Solig
    Skam den som ger sigSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-09 22:16:23 följande:
    Precis. Nu när jag har semester så måste jag ju skaffa mig en annan utmaning. Och denna blev just fröken Smecker!
    Ja nåt får man ju roa sig med på semsternSkrattande
    Fröken SmeckerFlört haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!