Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-27 15:44:51 följande:
    Geografiskt?
    Kanske, tänkte på vart du befinner dig eller mer i vilka kretsar du befinner dig i. Med tanke på att du möter så många psykiskt störda Flört
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 15:44:24 följande:
    ...Jag kommer inte förlåta mitt "ex"-...
    Förlåt henne och gå vidare. Låt henne inte förpesta dina tankar mer. Du behöver inte säga att det hon gjorde av okey eller något annat, bara säg att du förlåter henne för hennes dåliga beteende. Säg det, släpp det, gå vidare...
    FredrikCA skrev 2012-04-27 15:44:24 följande:
    ...Det enda jag faktiskt sörjer är att jag blev väldigt sårad av det för jag köpte när hon ljög för mig. Men samtidigt kommer ingen kunna köra samma trick på mig igen.

...Min förlust var tid och det är vad som gör mig besviken att jag kastade bort så många år...
     Du kommer att få betala för att lära dig om livet, det är inte gratis. Du kan få betala genom tid, pengar eller känslor. Men betala får du likt förbannat göra. Nu har du gått en kurs som handlar om svek och lögner...

• Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 16:05:50 följande:
    Många dras till internet :)
    Alla är där Tungan ute   Det är bara att acceptera
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 16:13:06 följande:
    Nej jag kommer aldrig förlåta henne, Men jag låter henne inte förpesta mina tankar heller mer det är hon inte värd. Jag har släppt henne, Men själva händelsen kommer alltid finnas i baktankarna.
    Okey, har du verkligen släppt händelsen med henne, så är det inget mer med det.
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 16:13:06 följande:
    ...Och visst har du rätt, Det känns bara som samtliga kurser inte är nödvändiga. 
    Tyvärr är det inte som så att man sitter i soffan och tittar i kurskatalogen. Man befinner sig plötsligt i kursen
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-27 16:34:57 följande:
    Hur var det nu, var det några som ville fika i Göteborg i morgon eftermiddag? Solig

Inboxa mig i så fall så byter vi mobilnummer, jag ska på mamma/barnkväll om en stund och är borta mycket av kvällen så jag lär inte orka bläddra igenom allt som ni nog har skrivit under de timmarna! Drömmer

Jag anländer Göteborg 12.30 ca, med tåg.
    Jag fikar gärna, men enda reservationen är om damen som ska titta på min lägenhet på söndag plötsligt ändrar sig och vill komma på lördag.

Fjäril, jag har min telefon avstängd när jag sover, men hör av mig när jag har vaknat till liv

• Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 16:35:32 följande:
    ...Om jag varit förälder hade jag varit varmt glad inombords. 
    De har all anledning att vara glada för Legacy Solig
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 16:28:27 följande:
    Händelsen har jag inte släppt och kommer troligtvis aldrig göra heller. 
    Henne har jag släppt som en sten.
    Det gäller att släppa händelsen Fredrik. Ta med dig erfarenheten men släpp det bittra. Det ligger som en sten i din ryggsäck och du kommer att fortsätta bära på den, helt i onödan. 

Om du skulle förlåta henne så tror jag att du kommer över det lite lättare. Det räcker att du mejlar henne eller skickar ett sms. Du behöver inte prata med henne eller ta någon diskussion. Räcker att du säger du förlåter hennes hemska beteende. 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 16:52:34 följande:
    .. bara inte gillar mig. TÄnk tänk tänk. Massa tänk. 
    För helvete, tänk inte så mycket Legacy Skrikandes
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 16:57:04 följande:
    ... så varför den här gången? ...
    Varför inte denna gången Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!