Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-27 17:00:44 följande:
    Sån är jag. Tänker. Och tänker. Och pratar alldeles för mycket troligen, det som är scary är att jag är lite nere i en period där jag kanske inte är lika sprallig och uppåt som annars så det är lite fel i tid egentligen med tanke på humöret, och jag blir alltid extra eftertänksam och blir gärna introvert. Tyst och kanske tråkig?
    Du tänker för mycket och du tänker framför allt på scenarion hur det kan gå åt skogen på flera olika sätt. Det kommer inte att hjälpa dig, tvärtom. Njut av tillvaron istället, var vaksam för vad som händer i din relation istället.
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-27 17:06:04 följande:
    ...Jag är så rädd för att saker kommer skita sig så jag vill absolut inte ta ut nåt i förskott...
    Är inte det här fruktansvärt att leva med? Att hela tiden få ett meddelande, att nu är det slut...
  • Glädje58

Nu behöver jag lite kramar och värme från er. Nu när jag skulle klä på mig upptäckte jag att jag har bara två par rena kalsonger och strumpor. Det kommer bli kris på söndag för mig. Gråter

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 17:26:37 följande:
    ... jag tar helst aldrig ut något i förskott, det har ni kanske märkt att jag liksom är sån...
    Visst tar du ut saker i förskott, de negativa
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 19:37:10 följande:
    hm precis haft ett småjobbigt samtal med J om svartsjuka. han gillar inte att jag har en killkompis som vill komma förbi nån timma och spela spel hos mig han tror seriöst att man är otrogen då. så han vill inte det, känns sådär just nu. hans ex var tydligen inte trognast i sverige så nu får jag ta skiten för vad hon gjorde.... help.

Fan också Rynkar på näsan
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 19:37:10 följande:
    ...han gillar inte att jag har en killkompis som vill komma förbi nån timma och spela spel hos mig han tror seriöst att man är otrogen då. så han vill inte det...
    Hur långt kom ni i samtalet?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 19:47:13 följande:

ja, att han känner som han känner och jag vet inte vad jag ska tycka egentligen...
    Jag kan tycka åt dig. Han måste förstå att du inte har med hans tidigare händelser att göra. Det är inte du som har gjort något dumt och du ska inte straffas för detta. Du ska få ha hur många killkompisar du vill.
    ...något inom mig skriker NEJ men å andra sidan så är jag ju kär och dum...
    Herrejävlar Legacy Demon  Så dum får du inte bli
    ...Jag måste reda ut detta. Jag vill inte ha det så!
    Bra Glad
  • Glädje58

Legacy, om du vill, så kan vi göra som så att vi killar i tråden inte skriver eller svarar på dina inlägg. Tungan ute

• Glädje58

VARNING! Sånt här är precis vad förälskelsen är till för, att acceptera allt möjligt, bara för att kunna vara tillsammans.

• Glädje58

Legacy, du skulle kunna ha en webkamera i alla rummen hemma. Och dessa kan J se och övervaka. Det går att lösa med tekniska hjälpmedel. Även spionprogram i din telefon...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!