Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-16 11:15:45 följande:
Haha men alltså...du. Du tar inte första steget utan hller dig på din kant? Så de mer eller mindre dyker ner över ditt skrev helt oinbjudna?
Till viss del förstår jag ditt resonemang (har läst alla dina inlägg) men samtidigt blir jag irriterad på dig.
Jag snaskar inte kotte, gnuggar inte kön eller allt vad du nu kallar det på första dejten. Vilket borde göra att just den sidan av mig passar dig.
Men, ibland viker man från sitt vanliga beteende. Det känns väldigt bra eller whatever. Och då hade du dömt mig stenhårt?! Om jag går på 25 dejter och inte gör nåt fysiskt på 24 av dom så är det ändå den 25 som sätter hela bilden av hur jag är?
Och det är klart att du inte blir utnyttjad. Du uttrycker en sak och gör en helt annan. Jag förstår inte riktigt varför du lägger hela ansvaret på kvinnan.
Och liten fråga, hur gammal är du? Bara nyfiken

Inte riktigt men inte heller helt oriktigt. Jag har låtit kvinnan leda och ta första steget men besvarar självfallet initiativet. Det vore ju ohyfsat och kanske tillochmed sårande att låta henne jobba utan att ge något tillbaka.
Om den 25 gången är första gången med mig så ja, då blir min bild av dig utefter det beteende du låtit uppvisa.
Jag lägger inget "ansvar" på någon men om hon tar Petter-Niklas i hand så hälsar han bara på vid ett tillfälle.
Snart 40 och har två barn sedan tidigare. Någon annan info du vill ha nu när jag ändå postar som anonym? ;)