• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-22 16:52:06 följande:
    Med samma person?
    Hahaha, ja såklart
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-22 17:01:46 följande:
    Imponerande, hade aldrig klarat att hålla på mig så länge om det var grymt hångel man blir ju rätt så sugen på mer liksom.. 
    Visst blir man sugen på mer men när man tänker efter en gång till så är hångel tillräckligt. Men det är svårt att behålla dejten många länge. 
  • Cosan
    MatsAtari skrev 2012-06-23 02:07:09 följande:
    Undrar hur ni gör för att få kontakt  på de där nätsidorna egentligen?

Det är få tjejer överhuvudtaget som är inne och tittar på mina profiler och ingen som någonsin skriver självmant till mig.

Det är kanske 1/10 tjejer man skriver till som skriver tillbaka och nästan varje gång slutar hon bara skriva, inget, nej, jag är inte intresserad utan bara fullständig tystnad.
    Så funkar det för de flesta killar. Man blir "bättre" på att skriva och få svar efter ett tag. Jag skriver bara till personer som jag verkligen tror jag kan bli intresserad av och skriver ganska kort, men väldigt trevlig och icke krävande ton. Får nog svar av drygt hälften jag skriver till nu. Tyvärr skiljer det väldigt mycket på den fantasi bild man själv och andra målar upp på nätet och trots trevlig konversation på nätet så har intresset vid dejt varit väldigt svag från båda sidor (gissar jag). 

Tystnad är ett av de tydligaste tecken på ointresse, det är bara att fatta läget!!!

Lycka till Glad 
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-23 15:21:14 följande:
    Fast det beror väl helt på vilken intention man har?
    Absolut, men det gäller att ha hångel intentionen Flört 
  • Cosan

Det var attans vad det ska vara svårt att hitta någon man passar med. Jag blir knäpp på detta dejtande. 

• Cosan

Okej, nu går det så sjukt kasst med dejtingen, så jag överväger att tillfälligt överge mina principer om att vara rak och uppriktig, det har ju fan inte funkat något vidare än inom nätdejtingen än.

Så hur hur moraliskt förkastligt är det att köra överdriven raggning bara för att få hångla? Bara hångel.  

• Cosan
    takida skrev 2012-06-30 01:23:30 följande:
    Kör hårt säger jag baraFlört
    Okej, ska bara hitta några lämpliga repliker för att få pussas lite?
    komplimanger runt läppar kan nog funka, några fler tips? 
  • Cosan
    kba223 skrev 2012-06-30 01:21:42 följande:
    Skrattande Överdriven raggning. Finns det någon annan sort?
    Ja lära känna och ha roligt tillsammans i lugn och ro......... funkar inte så bra bland rastlösa själar som vill bli tagna med storm och känna massor direkt, typ folk på hp :(
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-30 01:35:59 följande:
    Haha, vad trodde du? Skulle du köpa grisen i säcken?Flört
    Ja klart, jag gjorde det en gång. Riktigt trevlig tjej faktiskt men det var utan några "pirr känslor"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!