• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-30 01:39:42 följande:
    Mig tar man inte med storm och jag känner definitivt inte en massa direkt, tycker snarare att det är ni killar som backar för det där med lära känna i lugn och ro.. 
    Nja, det är individer! Men är nog både fler killar och tjejer på nätet som vill gå snabbt fram. 
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-30 01:37:41 följande:
    Kanske inte lika lätt.... Men du får ju helt enkelt vara den som limmar på en brud då? Kvart i fem ragget funkar väl alltid?Flört 
    Det är här skon klämmer. Kommer jag in på värsta köttmarknadskrogen så kommer jag få noll napp eftersom det bara strålar om mig att jag letar något seriöst. Eller jo förresten nu minns jag plötsligt hemska saker, efter ett hångel på ett sådant ställe och jag hade värsta stalkern sen 
  • Cosan
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 01:33:17 följande:
    Åhhh jag vill pussas! Era teasers! Hade förträngt det men nu dök pussbehovet upp igen.
    jag ställer lätt upp
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-06-30 01:43:40 följande:
    Haha ja, Men alla städer har väl en sunk pub där det sitter damer i 55 års åldern som förmodligen inte är speciellt svår raggade om man skulle vara inne för sådant. 
    Personligen är jag hellre själv än med någon som inte genuint attraherar mig på något sätt. Jag har svårt att tänka mig något mer avtändande än en människa man inte har några känslor för, Det skulle lika gärna kunna vara en kille för min del isåfall. Jag är lika likgil och ointresserad. Möjligen om man var så rejält berusad att man bara hade primitiva drifter i huvudet vilket kan hända, men då är man iailafall inte i skick att utföra några stordåd. 
    Såklart sant, men jag tycker för egen del att det finns massor av fina kvinnor på stan som hade varit lockande pussa på
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-06-30 01:56:13 följande:
    Alltså - inte för att jag bråkar gå runt och hångla med folk (funderar dock på saken) men man märker ju lite vilka som är seriösa och inte? Iaf de klart osriösa som absolut går att hångla med utan att riskera att såra. Vill jag bara hångla får det väl bli men någon sån, är jag intresserad av någon på riktigt skulle jag nog svära över att vara på krogen - för det är fan inte rätt ställe att hitta någon. Men visst finns det folk som går dit för att hitta någon på riktigt, är ju inte så lätt satt träffa nytt folk annars trots allt - därför nätdejtiongen känns smidig lixom...
    inte undra på att man inte fått pussas på ett antal månader nu  Demon
  • Cosan
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 02:02:21 följande:
    Jag pausade HP för några dagar sen... Orkar inte just nu, känner jag...
    klokt, så fort det känns lite extra segt,brukar jag strunta i att logga in på några veckor
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-06-30 02:15:32 följande:
    Kyss
    Nu har jag en plan, ska hjälpa min syster flytta från gbg till sthlm i morgon och någon av hennes kompisar skulle komma och hjälpa till, och hon är nybliven och lite förvirrad singel. Dumbade killen för att se världen eller vad det var. Så kanske att man kan lyckas lura till sig en puss där. Fast vet inte hur hon ser ut än.
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-30 02:19:30 följande:
    Funderar starkt på att krama min kudde nu i brist på annat..
    En klassiker helt enkelt Glad
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-30 02:22:46 följande:
    Hade jag inte haft grabben hemma så hade ju vi kunnat hångla imorgon, sicken osis.. 
    Attan oxå Rynkar på näsan
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-06-30 02:26:14 följande:
    Ett tips annars är jag har läst att om man håller tummen tätt imot resten av handen och sedan vänder handflatan innåt så har man gjort sig en virtuell mun. 
    dåligt hångel undanbedes :( 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!