• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida är kvinna så det räknas inte, men det var som attan att Niklas skulle ta i från mig tron om att jag hade fått min första stalker Tungan ute

• Cosan
    takida skrev 2012-07-02 23:03:07 följande:
    Hahaha, fast vill du verkligen ha en stalker? Flört
    Nej inte på riktigt såklart, hade väl typ det som 14-15 åring, grymt jobbigt.
  • Cosan
    Niklas2k skrev 2012-07-02 23:06:37 följande:
    Felåt!

Fast du, det räcker med 7 besök.. hon är säkert en psykotisk mördare som faktiskt stalkar folk.
    Känns det bättre nu?  
    Hahaha, kanske Tungan ute  
    Om det inte var för att hon bodde 4 mil bort hade jag faktiskt skickat ett mail 
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-02 23:08:51 följande:
    Jag har aldrig haft en stalker på riktigt och det är jag väldigt glad förGlad
    Du är allt bra rolig duFlört
    Vadå, kommer man till samma fest så slutar det med att hon först försöker dra av dig byxorna för att se stå på balkongen och skrika ut sin kärlek till dig till grannarna. Sen slutar det med att hon har sex med någon av dina polare Skrattande
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-02 23:15:35 följande:
    Verkar vara en hyvens tjejFlört
    menar du att man inte kände sig så utvald eller?  Cool
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 23:46:55 följande:
    Hahaha 4 mil är väl typ inget? xD
    Tycker inte om att resa Glad cykel avstånd är ett måste
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 23:50:15 följande:
    Du kan få min kvarvarande, han har kommit upp i 97 besök - please take him! Den andra tycks ha gett upp
    Men det är väl bara att blocka?
  • Cosan

Någon som vet vad en "manliga biaches" är? Det lät inte helt positivt i vart fall.

• Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-03 00:25:20 följande:
    Resa hahaha xD

Men ok, cykelavstånd är det ju inte...

Men det argumentet kan jag ju ta till om jag inte vill dejta någon, att de måste vara inom cykelavstånd haha xD     
    Kom ihåg att inte skriva att du älskar resa i presentationen bara, för då ser man lixom igenom lögnen Tungan ute
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-03 22:50:49 följande:
    Jag är riktigt het i min kepa så det är lugntFlört
    Det är hot med kepa Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!