• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-27 01:45:03 följande:
    27/32 mee too Skrattande hihi vilka bönor vi är va? men hallå kryssningen sker den eller vad händer? jag vill ju träffa erGlad
    Snyggaste bönorna i respektive stadFlört

Ja den ska bara bli av! Vi måste ju sesGlad
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-27 01:47:46 följande:
    Ja och jag vet att hon inte tände på mig, men det roliga/konstiga är att vi blev bästa vänner och håller kontakten sedan 1½ år Glad och ses med jämna mellanrum.
    Sånt är så kul att höra, att det inte funkade alls på ett plan men att det klaffar så bra på ett annatGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 01:51:32 följande:
    Takida: Men ajajaj nu har jag tänkt tokigt. Har trott att 3e är en torsdag och det är ju fredagen och jag jobbar på fredagen och ska försöka byta bort den. Har dock lyckats byta mitt kvällspass på lördagen för att jag jobbar med en viss kolega då och bytte till À men kanske ska försöka byta tillbaka och bita ihop tänderna och jobba kväll med honom iaf. Vill ses iaf
    Eller så kommer du till Stockholm på lördagen om du bytt bort ditt pass då?Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 01:55:25 följande:
    Takida: alltså jag har bara bytt från kväll till dag på lördagen. Helger är svåra att få täkta av någon annan tyvärr.
    Ah ok. Men jag är i stockholm från fredag runt sju fram tills söndag vid tre tror jag, bara så du vetGlad
  • takida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-27 09:56:27 följande:
    Vilka bor i huvudstaden här? Det gör jag! Kan ju vara kul att ses någon dag!
    Jag bor inte heller i Stockholm men ska dit nästa vecka och träffa kompisar baraGlad
  • takida

Åhh vilken dag, vilken underbar dagGlad
    Sol, bad, son och goda vänner. Ibland är livet på topp!

• takida

V: tyckte du var snygg i det korta jag, men man ska ju trivas i det själv också:)

• takida
    Näckrosen skrev 2012-07-28 01:03:09 följande:
    Nej. Inte alls. Vi har pratat 3 timmar via msn cam, och inget sex... Men känns det lika bra på onsdag så är jag inte singel efter det...
    Vi har mailat i två veckor också. Så det blev utdraget. Hoppas att det inte är luftslott vi byggt upp, bara.
    Hoppas dina förhoppningar inte är för stora utan att det blir så bra som du tror/villGlad
    Lycka till!
  • takida
    Madida skrev 2012-07-28 12:51:25 följande:
    Haha, klart du hade Men du hade blivit besviken för jag hade lite kläder på mig.
    Hoppas du hade en riktigt rolig kvällGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-07-28 15:16:22 följande:
    Jajamen! Och när jag logga in på fb idag så såg jag en vänförfrågan från killen jag satt och snacka med väldigt länge igår. Han hade tydligen letat upp mig.
    Kolla igenom han vänner lite snabbt och hitta två killar jag haft sex med och en tjej jag avskyr. Haha! Världen är bra liten. Ska kolla sen hur väl han känner dessa personer.
    Haha, ja ibland är världen riktigt litenSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!