• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-07-31 16:44:27 följande:
    Men det är ju farligt.
    Haha, måste ju leva lite farligt iblandFlört

Jag inser mina begränsningar och skulle aldrig köra själv men älskar att åka medSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-30 17:29:42 följande:
    Go takida, go takida *gör vågen alldeles ensam*
    Jag ska alldeles strax iväg på dejt och är för ovanlighetensskull lite nervös  
    Hur gick dejten då? Uppdatering tack!Skrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-31 18:07:00 följande:

Blir det? Är det oftast inte typ bara 20 kronor billigare eller något? Kollade tur och retur igår och det skulle gå på minst 700 kronor. Men får väl kolla en gång tillGlad
    Kolla via mecenats hemsida. För mig blev det bra mycket billigare iaf:) 
  • takida

Måste vara rekord, färdigfixad hela tio minuter innan jag blir hämtat av min dejt. 
    Brukar annars skutta in i duschen i det här läget.

• takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 19:38:17 följande:
    Ja, men så snart man själv ser sig ställa en "standardfråga" får man ju stelkramp och änn värre om man får den.Glad

Den här gjorde mig tokigt nyfiken:

Jag vill träffa dig som är lite lite mer pedantisk än jag och som också skrattar åt papphammar.
    Du som är bra på att sova middag och har en katt som du döpt efter en seriefigur eller jazzmusiker och vill följa med på ett nattdopp och morgondopp och som har besökt Ulan Bator ett par gånger och som samlar på brödkorgar eller cykelkorgar. Du som vändsteker ägg och tycker att statsministerns frisyr är hans vassaste kort, som gillar att relaxa framför en kulörtvätt i spinn och har ett paradis som jag kan få komma på besök i. Jag vill träffa dig som viker hundöron och stryker under i böcker, som sjunger i duschen och tycker om päronträd och bensinstationer och lärt dig vispop-böckerna utantill.

Och/eller är snäll och tycker om att pussas och kramas.
    Ca y est!

Ja den pressen kan jag förstå att du fastnade förGladhoppas att hon svarar. 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 21:14:47 följande:

Hajsa

Lång malmöman här vars senaste katt hette Fidel Cattstrå, och som aldrig varit i Mongoliet men gick runt några kvällar ensam i Shanghai. Vändsteker mina ägg och följer gärna med på nattdopp ;)

Du skriver som jag dansar - lite avigt men ack så rätt.

Kan vi bara vara överens om att vi inte nämner, självförverkligande resor, myskvällar och yoga? För övrigt gör jag ohemult goda pannbiffar om du vill smaka?

//E  
    Du kan verkligen det där med att skriva:) 
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-31 21:21:27 följande:
    Tillbaka från dejten?
    Jepp:)
  • takida

Jo men dejten var trevlig, han är både trevlig och rolig. 
    Men om det skulle kunna bli något, njae. Lite för mycket svärmorsdröm för min smak men lär nog bli en andra dejt iaf. 

• takida
    lemonina skrev 2012-07-31 21:58:22 följande:
    Aha svärmorsdröm:) Men det låter väl inte helt misslyckat iallafall om ni ska ses igen.
    Men svärmorsdrömmar är ju inte min grej, tröttnar så fort då ju.. 
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 22:02:22 följande:

Nu sa du trevlig två gånger - vad är det som fattas?
    Ja men det var ju trevligt men inget pirr i magen dock. 
    Men kan vara en kille som växer så vill ändå träffa honom igen. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-31 22:09:55 följande:
    Nä svärmorsdröm är inget för mig heller:) Men du får väl ta svärmor ur honom dåTungan ute 

Haha, har du några tips på hur så dela gärna med digSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!