• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-07-29 01:15:21 följande:
    Nej, det är konstigt nog oförskämt bra Glad Ähh behöver nog bara sova lite, natti natti
    Bra det!
  • takida

Jag har två potentiella dejter i veckan som kommer. Båda har jag mailat till och från med ett tag fast på helt olika nivåer. Så dejterna har helt olika förutsättningar. Den ena är helt förutsättningslös, båda behöver ett rebound så om attraktionen finns så ska vi hångla ( jag är knäpp jag vetSkrattande
    Den andra killen verkar mer genuint intresserad medans jag är lite svalare, han är intressant bara.
    Mitt enda problem är att jag har ingen som helst aning hur jag ska hitta tiden till att träffa någon av dem men det löser sig nog.  

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 10:50:40 följande:
    Takida: Man bjuder hem dem på en snabb promenad i området sent på kvällen efter jobbet och känner man för det så bjuder man upp dem på film i soffan om det känns bra Då behöver man inte hitta så mycket tid på dagarna och tidiga kvällar
    Ja får försöka köra den varianten, ska bara orka det med när jag kommer hem sent efter jobbet.
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 10:52:17 följande:
    Är det bara jag eller..............

Hur i he.....te tänker man när man varken har press eller bild på en dejtingsida? Förvånad 
    Niklas2k skrev 2012-07-29 10:57:08 följande:
    Att man bara är där och tittar?
    Kanske men ibland får jag flirtar från såna som varken har bild eller press. Kan ju inte påstå att de väcker mitt intresse direkt.
  • takida

Jag har fan inget tålamod, och nu tjatar jag om min dejt igen. Killen ville ha tid att tänka ju och skulle höra av sig. Nu har det gått en vecka är det då helt fel att skicka ett sms och bara fråga hur han mår? Eller är det för tidigt?

• takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 11:58:40 följande:
    Beror på vilken signa du vill skicka till honom. Vill du veta att du bryr dig så lägg ett sms, det är inte fel.
    Är det mest för att du vill ha bekräftelsen så vänta med att höra av dig. 
    Jag har varit i den sitsen han är i nu och vet hur jobbigt det är så vill mest faktiskt bara höra hur han mår. 

Sen är det klart att jag vill ha ett svar om vad han vill men det svaret är jag rätt övertygad om att han inte vet själv än. 
  • takida

Jag drog iväg ett sms till honom. Tänker att får jag inger svar så har jag ju mitt svar och kan då sluta lägga energi på att fundera.
    Och på torsdag blir det dejt för mig;) Rebounddejter is the shit!

• takida
    Cocacola skrev 2012-07-29 13:49:21 följande:
    Tror faktiskt att de senaste dygnen var bra för mig. Blev ju påmind om gammalt skit, sånt jag sällan tänker på för att jag helt enkelt är "klar" med det. Snackade iaf genom onsdagen med min barndomskompis igår och vad det påmint om. Hon påminde mig om andra saker så jag fick lite att tänka på, hur allt hänger ihop och hur jag blivit som jag blivit. Hon påminde mig om en grej som måste ha hänt ngefär ett år innan den där misshandeln och jag insåg att hela den händelsen är orsaken till att jag inte sa något till någon när jag blev misshandlad. Kommer fortfarande aldrig säga till någon vem det var. Han var heller varken den första eller sista som slagit mig men det var så sjukt oväntat och brutalt. Längesen och inget jag tänker på särskilt ofta längre men vist har det satt sina spår. Men att tänka på allt gammal och jämföra med läget idag har dragit ner in stressnivå rejält. Mår faktiskt riktigt bra. :)

Har för övrigt pillat iväg ett konkret förslag på när vi kan ses till killen jag dejtade, frågan är om jag får ett konkret svar?
    Härligt att höra att du mår bra och att din stressnivå sjunkit. 
    Du måste ta hand om dig vet du ju{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-29 21:16:24 följande:
    Håller tummarna på ett trevlig svar som gör dig klokare! ;)
    Har faktiskt inga förväntningar på att få ett svar, men det känns rätt okej och jag vet ju att jag spelat mina kort rätt och det räcker för mig. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!