Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Idag fick jag nog på bilen som inte går att köra till verkstaden (slitna däck) och fick en knäpp och gick upp och bytte till vinterdäck själv (ok systers ex fick hjälpa mig att lossa muttrarna ) Det blev dyrt hela jag är oljig och så även min nya vinterjacka. Men WTF det var det värt *nöjd*

• Vanilla ice queen

Racer: Hmm man tänker ju inte på sådant när man själv kör. Fick verkligen känna på vad ABSen gör i höstas när bambi besökte E20 Man borde ju köra större bil egentligen. Kan sakna min stora toyta. Den kändes lite säkrare än min lilla Saab. Fast min Saab går mycket snabbare och är roligare att köra Vad kör du nu?

• Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2013-01-03 19:03:36 följande:

Vafan! :D gjorde jag inte det?

Tja, höll på att dra på mig träningskläder och fick helt plötsligt huvudvärk modell nu sprängs mitt huvud som snabbt blev värre och höll i sig. Det gjorde så ont så jag grät, fy fan säger jag bara.

Hur som helst så hamnade jag här och väntar nu på svar. De ska utesluta blödning i hjärnan. Har visst ett ryggmärgsprov eller något ditåt att vänta också, låter inte ett dugg trevligt.

Fy vad trist Hoppas provet och röntgen visar att allt är som det ska
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!