Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker: Sant! Bedövningsspruta rakt upp i inflammerad nerv. Det är smärta! Föder hellre barn... Så kontentan, en välfylld rumpa är nog en bit längre ner på smärtskalan... Men nu är det gjort och smärtan är över, så jäkla gött!

• Vanilla ice queen

Smecker: Nej jag menar vad jag skrev. Ja, jag fick en bedövningsspruta i min inflammerade tandnerv då bedövningssprutorna runt tanden inte riktigt bedövade så mycket som krävdes så de kunde ta bort nerven med borr och fil. Ja, nu är det jäkligt gött att vara smärtfri *nöjd*

• Vanilla ice queen

Nainen: Antar att det var en kvinna som SMSat mrC då han skrev "puss på dig" här i tråden. Men tja kan ju vara en man också

• Vanilla ice queen

Visma: Eller hur!

Madida: Att folk skriver À och inte B har nog med det faktum att man är orolig av vad som exponeras på internet att göra. Man vill dela med sig men är inte säker på om medparten vill det osv.

• Vanilla ice queen

Vad meningen är är väll uppenbar tycker jag! Inga konstigheter öht. Att kliva över en annan människas integritet och exponera i tråden är ju inte så sjukt upphetsande dock. Men att det skulle vara trams får st för dig. Håller ej med. Tror nämligen det är väldigt vanligt att folk vill skriva saker men inte vågar fullt ut just pga att det är väldigt googlingsbart (jag vågar inte tex pga patienter jag vårdar...)

• Vanilla ice queen

Haha gick in i bokaffären för att köpa Mr Grey bok. Kom ut med biografin om Freddie Mercury Jaja så kan det gå men biografin är sjukt intressant iaf

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!