Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-03-26 20:19:40 följande:
    Har en snickare som kommer hit på onsdag och ska renovera vardagsummet:D riktigt trevlig lät han på
    telefonen och han sa även att han skulle hjälpa mig att ställa ihop alla möbler. Vem vet han kanske är singel haha! 
    Hoppas kan man ju alltid!
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-29 08:20:01 följande:
    goood mörning!!! underbar dag idag va
    hahahaha okej lite på uppåtjack just nu, vaknade 6 och var döpigg, sov ändå hos J igen, brukar inte vara pigg då *harkel*

Hade ett underbart utvecklingssamtal igår där jag fick höra att jag är sjukt bra, sen får man en massa smicker och komplimanger på kvällen, och idag en ny mobil. Guuuud vad bra allt känns då Solig Kan det vara vårkänslor

Snart en månad för mig och J. Alltså det går framåt... varje gång så finns fjärilarna där fortfarande och nu ses vi ändå mycket. Han älskar manga med så det blir ofta att vi fastnar framför serier av det slaget, han tror fortfarande inte att tjejer kan gilla sånt Så nu fick jag kräkas ur mig all glädje här
    Gud vad härligt det låter! Det är du värd!!! Solig
    (Inte alls avis, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå *näsan växer och petar på datorskärmen*)
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-29 09:12:13 följande:
    hahaha akta datorskärmen
    Just nu går det bra Skrattande sen hade J köpt en bil i förrgår, en nästan likadan som min haha ser najs ut nu på hans uppfart med två fina audisar hm. Vi kommer ha likadana mobiler med. Ska vi investera i likadana joggingdressar direkt likagärna?      
    Äsch, jobbets datorskärm. Pajar den får jag kanske en nyare och bättre.... Drömmer

Haha, gå nu inte och bli ett sånt där jobbigt "allting likadant"-par som man möter på campingar ibland!!!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-29 10:37:07 följande:
    Om du inte ens kan stava till Wordfeud så undrar jag.. Vad heter du där?
    Passa dig för honom Heidi, han spöar skiten ur en!!!

• FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-29 10:44:38 följande:
    Ja vissa vägrar ju spela med en numera Drömmer
    Meh, jag bangar aldrig en match, försök inte!!! Demon
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-29 14:34:30 följande:
    mmm det gör du, men jag får bara idiot bokstäver Skrikandes
    Det brukar jag också skylla på... Oskyldig
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-29 15:33:15 följande:
    hehehe om du vill kan du adda mig
    Okidoki!
  • FjärilVingad73

För mig går unga killar bort. Lite äldre ska de vara. Helst. Kyss

Ingen regel utan undantag, självklart... Oskyldig

• FjärilVingad73
    takida skrev 2012-03-30 14:10:08 följande:
    Känns lite lyxigt att få träffa min dejt idag, annars ses vi ju bara på veckodagarna.
    Jag ska ha det så jäkla roligt och mysigtGlad 
    Härligt! Ha en toppendejt!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!