• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-12 14:47:01 följande:
    Haha, du kan få komma hit och klippa mitt gräs också! Skrattande
    Visst. Jag tar betalt i natura dåSkrattande
    Man, 48, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Niklas2k skrev 2012-06-12 15:12:43 följande:
    Typ gräset du klipper? Det är väl rätt naturligt?
    Precis, det är hö jag är ute efter eller ett Äpple

Har ju en kanin som äter mig ur huset...
  • ulfsas

God eftermiddag kamrater. Sitter o degar på Arlanda i exakt en minut till. Frankfurt avklarat, Malmö väntar. Får be en värdinna om en kopp kaffe.

• ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-14 20:53:14 följande:
    Trevlig kväll allihop, kul att läsa hur det går för er även om läget är rätt blandat som det verkar. Det ger lite tröst bland allt udda här.

Själv klurar jag mest på om det vore jävligt dumt att inte sälja ändå? Men det här är ju mitt place på jorden lixom, tänkte det tidigare idag när jag gick ute och funderade och såg i samma veva att plommonträdet jag planterade för ett gäng år sen för första gången håller på att få plommon. Orkar inte ta en massa stora beslut nu, så hur vet jag?
    Jag behöll huset efter skilsmässan både för min skull och barnens. Det är lite väl stort ibland och väl dyrt i drift men man kan ju alltid sälja senare. Om tidpunkten blir optimal ekonomiskt sett är ju alltid en chansning.

Ens place på jorden är inte att förakta.{#emotions_dlg.flower}
  • ulfsas
    Midori skrev 2012-06-14 21:44:59 följande:
    J ringde nyss, påstod att ALLA killar i hela världen ... alla alla alla tänker med kuken.

ALLA.

Som man känner sig själv känner man andra Drömmer

Tack för upplysningen tror mer att det är han som är sån. Och alla på hans jobb är likadana. Bra att veta...

jävla dolt nummer Skrikandes fast underhållande Drömmer         
    Inte alla och inte bara. Jag kanske borde göra det men jag vill ha lite mer än bara det. Inte sugen på vem som helst utan på en speciell tjej. Men man kanske inte skall tänka så långt....
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-14 22:09:51 följande:
    När det gäller tidpunkten ekonomisk så vore det bäst nu - kanske inte ur marknadsmässig synpunkt det har jag inte spekulerat så mkt i men snarare i vilken otrolig skillnad det kulle göra, dels att slippa konstnadera har, riken att något går sönder när som helst + att jag skulle ha en buffert under tiden jag pluggar. 

Men va fan, det här är faktiskt mitt place på jorden och har alltid varit. Jag får se till att lösa det helt enkelt. Lätt lär det inte bli men när fan är något det egentligen? Solig      
    Svårt läge.
    Sitter lite i samma båt. Jag bor i ett fint och dyrt hus och säljer jag kommer jag aldrig att kunna bo lika fint igen. Mina barn börjar bli rätt stora så de flyttar inom x antal år (dotter 18 o son 15) så då finns det ju nya skäl att flytta.
    Dryga 200m2 är ju lite väl stort för en singel men vem vet hur länge man är singel Solig
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-14 23:34:36 följande:
    Vill du bo där då? Att ha mycket yta är ju bara ett problem om man tycker att det är tomt... Dessutom vet du ju som sagt inte hur länge du är singel... Du får dejta nån med barn så ytan behövs helt enkelt! Flört Eller ha nån platskrävande hobby...

Har nog ungefär amma yta här tror jag, om jag räknar in utbyggnaden - men det är ju å andra sidan ett kapitel för sig... :P Får nog försöka ignorera den de närmsta åren. Tur den är typ klar på utsidan iaf. Men jag vet inte om jag borde bekymra mig för hur spännband åldras? Jaja, det lär väl visa sig om trappen hänger kvar eller ej. :P
    Som sagt så är det det bästa stället som jag har bott på. Har bott här sedan midsommar -99. Det är viktigt att trivas och det gör jag här.
    Får väl dejta en passande donna som har barn Drömmer 
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-15 00:02:36 följande:
    Då tycker jag att det låter som att du borde bo kvar.

Haha, du får väl passa på nån gång jag blir knäpp på allt halvfärdigt jox här Flört men jag är rätt härdad vid det här laget haha. Tror jag pallar det meta bara inte tvättmaskinen ger upp så - men det borde inte vara någon risk xD

Hur går dejtandet annars?   
    Det blir periodvis. Märkligt. Noll, sedan flera på samma gång. Kanske en på lördag. Ser söt ut men lite ung och det är hon som tagit upp kontakten. Hmm, vad göra.
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-06-15 18:09:15 följande:
    Så nu har ni chansen! Först till kvarn gäller! Vem vill laga mat till mig ikväll?! Solig
    Indisk Tikka Mashala serveras i Sundbyberg strax.Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!